P
Peyote
Vieras
Olit nopeempi![]()
Joo mutta en osannut käyttää sitä lihavointia.|O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olit nopeempi![]()
Kiitos tieteellisten läpimurtojen yms riski on pienentynyt huomattavasti totta.
Kuukautiset yms ovat merkki toiset kyvystä luoda elämää.
Miehet ovat taas heitetty susille ainakun on ollut tarve koko ihmiskunnan historian ajan.
Mutta kuten sanoin tähän keskusteluun on turha lähteä sen enempää.
Olen edelleen sitä mieltä että sinulla ei ole oikeutta määritellä mitä tarkoittaa olla heikko tai vahva mies.
Tuskin sinäkään haluat että miehet määrittelisivät mitä tarkoittaa olla nainen ?
Ensimmäisen asian suhteen olen periaatteessa samaa mieltä vaikka toki on selvää että yrität näppärästi korvata miehen 'kumppanilla' jota sitten on kuitenkin maagisesti koskee samat odotusarvot kuin 'miestä' ?
Paitsi tietysti ei miehen aina pidä olla karski/vahva, ainakaan silloin kuin se sopii naisen tarpeisiin ?![]()
Mun mielestä se on miehen oma valinta haluaako mukaan vaiko ei.
En voisi kuvitella itse painostavani miestä mukaan.
Tosin en ymmärrä tätä nykyistä touhottamista, jossa ei ole vaihtoehtona kuin se, että mies on mukana.
Kyllä se vauva sieltä tulee siitä huolimatta oli isä mukana tai ei.
Ei edes lähdetä spekuloimaan ihmiskunnan historiaa jossa naiselle veren näkeminen tarkoittaa elämää ja miehelle kuolemaa.
Jos minä olisin mies, en varmaan pystyisi rakastelemaan naisen kanssa, jonka sukupuolielimien olen nähnyt repeävän. Itse vaadin, että mies pysyy kaukana synnytyssalista.
Mies saa olla heikkokin, mutta en voisi kuvitellakaan eläväni parisuhteessa jossa emme tukisi toisiamme silloin kun sitä tukea tarvitsee.
Toisille kelpaa sellainenkin mies. Mutta mun mielestä se taas on epätasa-arvoista naista kohtaan.
Minä kyllä voin pahoin. Ja jos miehellä on iso haava, minua inhottaa ja pyörryttää, mutta autan silti. Koska toista ei saa jättää pulaan.
Mun mielestä on. Ei nainenkaan voi päättää ettei synnytä. Kun lapsi tehdään, tehdää se yhdessä, synnytyksessä ja kasvatuksessakin on kumpikin mukana. Kaikki muu on 50-lukua. Ja epätasa-arvoista siis.
Miten pystyt itse rakastelemaan kun olet tuntenut miten vauva on tullut (?) alapäästäsi?
Minä en missään tapauksessa "pilkkaa" niitä jotka haluavat sen miehen sinne mukaan.
Tai vähättele sitä miehen roolia synnytyksessä. Tottakai siitä on tukea ja seuraa.
Mut sitä en ymmärrä miksi siitä on tehty niin suuri juttu ja numero, mikäli mies ei olekaan mukana,
syystä tai toisesta.
Se on useimmille miehille varmasti hieno kokemus kyllä, mutta en ymmärrä mitä se vaikuttaa siihen itse parisuhteeseen...miksi sen siihen ylipäätään mitään tulis vaikuttaa?
Hienoja hetkiä ja yhteenkuuluvuutta voi suhteeseen saada muualtakin kuin synnytyksestä.
Minä en missään tapauksessa "pilkkaa" niitä jotka haluavat sen miehen sinne mukaan.
Tai vähättele sitä miehen roolia synnytyksessä. Tottakai siitä on tukea ja seuraa.
Mut sitä en ymmärrä miksi siitä on tehty niin suuri juttu ja numero, mikäli mies ei olekaan mukana,
syystä tai toisesta.
Se on useimmille miehille varmasti hieno kokemus kyllä, mutta en ymmärrä mitä se vaikuttaa siihen itse parisuhteeseen...miksi sen siihen ylipäätään mitään tulis vaikuttaa?
Hienoja hetkiä ja yhteenkuuluvuutta voi suhteeseen saada muualtakin kuin synnytyksestä.
Itse kokisin sen vaikutuksen parisuhteeseen niin, että mies "hylkäisi" minut tilanteessa jossa häntä tarvitsisin.