Miten saan ihastuksen pois mielestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
(tai no kyllähän mä tiedän miten se tapahtuu, ajan kanssa, mutta kuitenkin...)

Olen aivan JÄRJETTÖMÄN ihastunut toiseen mieheen. Ja tämä mies on minuun. Molemmilla kuitenkin hankala elämäntilanne (mutta ei mahdoton). Meillä miehen kanssa mennyt jo pitkään huonosti ja eroa on harkittu, mutta mies haluaa sittenkin jatkaa ja yrittää (jo lapsenkin takia). Itse vaan en tiedä onko minusta yrittämään, kun tämä toinen on mielessä.

Pettämistä ei ole tapahtunut (fyysistä siis, henkistä sitäkin enemmän). Tämä on kauheaa, yritän lopettaa yhteydenpidon ihastukseen mutta en kai ole henkisesti tarpeeksi vahva :(

(ja tähän loppuun ne kuuluisat sanat: en olisi ikinä uskonut että minulle käy näin :))

huoh.. voisimpa mä olla taas ihastunut, nyt kun jotenki tympäsee taas kaikki.. siis en ihan noin totaalisesti vaan silleen hetken ja pikkuisen..

Mut siis multa kadonneet ihastukset yleensä nopeasti mielestä kun olen keksinyt niistä jotain ärsyttävää ja paisutellut sitä mielessäni ja tavatessani ihmistä oikein korostanut sitä..

Tuli vaan mieleen, että onkohan kyseessä ihan "oikea" ihastus, vai oletko vaan ihastunut toiseen ihmiseen sen takia, että teillä kotona menee huonosti, ja ikäänkuin tällä ihastuksella paikkaat sitä, mitä teiltä puuttuu?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo-o, sitä minäkin nyt yritän. Haukun mielessäni ja yritän keksiä kaikkia kamalia piirteitä, jotka omassa miehessäni ovat parempia :D ei auta ei!!!!!!!!!!

No muistuttaako miestäsi jossain asioissa? Jos siitä saisit ponnetta ajatukselle, että sit vuoden päästä se kuitenkin tekee niin ja niin yms.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli vaan mieleen, että onkohan kyseessä ihan "oikea" ihastus, vai oletko vaan ihastunut toiseen ihmiseen sen takia, että teillä kotona menee huonosti, ja ikäänkuin tällä ihastuksella paikkaat sitä, mitä teiltä puuttuu?

öö.. mikäs sitten on oikea ihastus jos ei tuo.. totta kai ihastuksellaan "paikkaa" jotain ei kai kukaan ihastuisi vieraaseen mieheen jos se muistuttaisi ihan nykyistä miestä.. Sillä silloinhan omakin riittäisi..

Ap:stä en tiedä, mutta ei tuo aina noin suoraviivaisesti mene. :D

Sitä se aluksi varmasti olikin, huomion hakemista, ihan harmitonta sellaista... tuli hyvä olo ja olin iloinen kun huomasin että saan huomiota. Mutta ajan myötä se muuttui erilaiseksi, huomasi että toisessa on paljon sellaisia puolia mitä kaipaisin että miehellä olisi (omallani ei näitä puolia ole... toki hyviä puolia löytyy ja paljon, ne ovat vaan erilaisia).

Jos olisi keksitty joku muistinmenetyspilleri, voisin sellaisen nyt ottaa :)

Itellä oli pari-kolme vuotta sitten sama tilanne. Olin toivottoman ihastunut toiseen mieheen, ja hän myös minuun. Mutta mä tiedän sanoa, että mulla tuo ihastuminen oli tosiaan täysin reaktio siihen, että oma avioliitto oli menossa karille. Erosin miehestäni, mutten missään vaiheessa tehnyt aloitetta ihastukseni suhteen. Nyt uusi mies, avioliitto, vauva tulossa eikä ihastuksista enää tietoakaan, vaikka kyseinen mies asuu alle 2km päässä meistä :D

Jaahas kyseessä siis ensimmäinen ihastuminen avioliiton aikana. Näitä tulee ja menee tulevaisuudessakin. Eli kyllä ne pystyy pitämään kurissa. Kunhan nyt tämän ensimmäisen kunnialla itsellesi selvität, niin koko ihastuminen kummastuttaa, nolottaa ja naurattaa sinua jossain vaiheessa. Ja silloin olet tyytyväinen ettet mokannut oman miehesi kanssa. Sinulla ilmeisesti on ylimääräistä aikaa. Keskity lapseesi, mieheesi ja omaan todelliseen elämääsi.

Minä en enää yritä saada pois mielestä! Ihastus on mun salainen ajatus yksin illalla. En kerro siitä ihastukselle itselleen, en miehelleni enkä palstalaisille. Kaikilta tahoilta tuomittaisiin, mutta niin kauan kun pysyy vain pääni sisällä, niin saan pitää omat ajatukseni kaikessa rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja salaisuus:
Minä en enää yritä saada pois mielestä! Ihastus on mun salainen ajatus yksin illalla. En kerro siitä ihastukselle itselleen, en miehelleni enkä palstalaisille. Kaikilta tahoilta tuomittaisiin, mutta niin kauan kun pysyy vain pääni sisällä, niin saan pitää omat ajatukseni kaikessa rauhassa.

En usko että kukaan tuomitsee sillä tämä on niiiin yleistä. Silloin kun asia ei vaikuta omaa ja varsinkaan perheen elämään niin jokainen saa haaveilla naapurin urposta tai unelmien poikamiehestä.

...Juuri äsken puhuin ihastukseni kanssa. Ja sain kuulla, että hänellä olikin jo toinen kierroksessa. Itselläni mies, lapset jo muuttaneet. Itse otin rohkeasti askeleen ja kerroin hänelle tunteeni. Nyt itkettää, mutta ei kertomattomien tunteidenkaan kanssa jaksaisi elää kovin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...kovin...:
...Juuri äsken puhuin ihastukseni kanssa. Ja sain kuulla, että hänellä olikin jo toinen kierroksessa. Itselläni mies, lapset jo muuttaneet. Itse otin rohkeasti askeleen ja kerroin hänelle tunteeni. Nyt itkettää, mutta ei kertomattomien tunteidenkaan kanssa jaksaisi elää kovin hyvin.

sellaista se elämä on..ei aina saa sitä mitä haluaa.

Yhteistyössä