miten saan kuvan profiiliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmi79

Aktiivinen jäsen
28.10.2005
3 702
0
36
oon koittanut jo tuhat kertaa, eli siitä selaan ja valkkaan kuvistani sen minkä haluun. Tulee siihen kenttään joku teksti kuvan tiedoista...ja tallennan muutokset, mutta ei tuu kuvaa?!?!?!

joku fiksumpi voisko neuvoa? kiitos =)

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
ahaa....ei hajuukaan miten sen kuvan saan pienemmäksi! :laugh:

ehkä mä en laitakaan, kun en oo mitenkään kauheen kätevä näissä tietokoneasioissa :ashamed:

Aika helposti saa myös kuvan linkitettyä aijaan kautta ja lisää sen tohon tekstikohdan alkuun esim, sen kohdan missä lukee siellä pieni kuva.
Muuten sun pitää viedä kuva johonkin ohjelmaasi, ite olen joskus mm paintilla pienentänyt, että tulee pienempi, mutta siinä on vaikee saada (ainakin mun) pidettyä mittasuhteet kasassa. En oo kans mikään ruudin keksijä näissä jutuissa, joku vois antaa parempia vinkkejä nyt :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
ahaa....ei hajuukaan miten sen kuvan saan pienemmäksi! :laugh:

ehkä mä en laitakaan, kun en oo mitenkään kauheen kätevä näissä tietokoneasioissa :ashamed:

Aika helposti saa myös kuvan linkitettyä aijaan kautta ja lisää sen tohon tekstikohdan alkuun esim, sen kohdan missä lukee siellä pieni kuva.
Muuten sun pitää viedä kuva johonkin ohjelmaasi, ite olen joskus mm paintilla pienentänyt, että tulee pienempi, mutta siinä on vaikee saada (ainakin mun) pidettyä mittasuhteet kasassa. En oo kans mikään ruudin keksijä näissä jutuissa, joku vois antaa parempia vinkkejä nyt :wave:

SUURKIITOS SINULLE AVUSTA JA NEUVOISTA!!! SAIN SEN KUVAN SINNE!! :D :flower: :flower:

Yhteistyössä