Miten saan laukusta hälyttimen irti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ruttis

Aktiivinen jäsen
30.01.2008
5 876
2
36
Ostin äitille joululahjaksi olkalaukun ja nyt kun aloin pakata lahjoja tajusin, että siinä laukussa on hälytin kiinni. Onko mitään tapaa ottaa se kotona irti vai täytyykö mennä sinne kauppaan?

Onneksi on sentään kuitti tallessa :whistle: :xmas:

Riippuu ihan siitä et millanen häly on.Jos värihäly,niin älä missään nimessä yritä irrottaa ite.Perus hälyt saa kyllä irti työllä ja tuskalla itekin,mut pitää olla tosi tarkka ettei säre tuotetta.

Suosittelen et käyt kaupassa irrottamas sen,hoituu parhaiten.

kerran sain hanskat lahjaksi eikä tietenkään kuittia ollut joten en uskaltanu mennä niiden kans kauppaankaan. Voin vaan sanoa, että sitä sai kyllä takoa aikalailla, että sai rikki :xmas: iso magneetti vois tepsiä mutta sekään ei ainakaan meillä aukassu sitä, sen pitäs kai olla niin sopivan mallinen, että se toimis. Helpoiten kävis kun menis takasin liikkeeseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Hmm.. No kai se on sitten pakko hinautua sinne kauppaan huomenna...

Ja suosittelen kaikille muillekin, että jouluostoksille kannattaa lähteä 50km päähän |O |O

Mä ostin Stockalta lapselle talvikengät ja niihin oli jäänyt häly. Kävin poistattamassa tavaratalossa. Sain vaivanpalkaksi viiden euron lahjakortin kahvilaan. H&M:ltä taisin kans joskus saada jonkun pienen hyvityksen.

Mä ostin kerran Tukholmasta takin ja kun pääsin laivalle niin huomasin että häly kiinni takissa. Olin käynyt takin oston jälkeen vielä monessa kaupassa eikä yhdessäkään hälyttänyt.
Kotikonstein sain hälyn irti mutta aika uraka se oli :(
Nykyään tarkistan aina onko hälyt otettu irti kun ostan jotain kauempaa kuin lähikaupasta.

Yhteistyössä