miten saan miehen paidoista dödö jäljet kainaloista pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
ihan kovettuneet kainaloiden kohdalta kaikki t-paidat miehellä ja haisevakin ihan pahalle!
valkoisissa paidoissa keltaiset kainalot ja mustissa valkoiset läntit:(

milläköhän ummehtuneen hajun saa mustista paidoista pois ja sen hien hajun ja jämähtäneen dödön kaikista paidoista pois.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
ihan kovettuneet kainaloiden kohdalta kaikki t-paidat miehellä ja haisevakin ihan pahalle!
valkoisissa paidoissa keltaiset kainalot ja mustissa valkoiset läntit:(

milläköhän ummehtuneen hajun saa mustista paidoista pois ja sen hien hajun ja jämähtäneen dödön kaikista paidoista pois.

Oletkos vähän nyrkin ja hellan välissä````??
miksei äijä itse putsaa paitojaan??``???+?

Alkuperäinen kirjoittaja my:
sappisaippua tehoaa tosi hyvin hien kellastamiin tai kovettamiin kohtiin! sillä lähtee suurin osa eloperäisistä tahroista.

Mistä tota sappisaippuaa saa? Meidän esikoisella kans samanlainen hikoilu ongelma, nyt ostettiin VICHY sarjan rasvaa joka estää hikoilun, auttanut suht hyvin, mutta paidat aika kaameen näkösiä.

no tuota fairyä mä vähän mietinkin että sehän vaahtoaa ihan hirmusesti:)

ja meillä pesee pyykkiä se kuka sattuu koneen päälle laittaan. miestä tuskin itseä niin hirmusesti haittaa paitansa tahrat että lähtisi etsimään millä ne saa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tahrat kun ei näy päälle päin vaan ovat paidan sisäpuolella..

Meillä ihan sama juttu. Sitä tahranpoisto ainettakin olen joskus hieronu niihin paitoihin, sit huuhtelee ja koneeseen. Ei sitä vaaleenpunasta tahranpoistoainetta vaan sellanen nestemäinen, en saa nyt päähäni nimee.

Yhteistyössä