Miten saan miehen vastuuseen seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
20-vuotias tyttäreni seurustelee 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen ihan shokissa. Tuollainen suhde ei voi olla muuta kuin epäeettinen ja sairas. Mies käyttää tyttöä vain hyväkseen, ei se oikeasti siitä välitä. Sitä paitsi, rakastuneen 20-vuotiaan arvostelukykyyn ei voi luottaa.

Jos tyyppi ei jätä tytärtäni rauhaan, ilmoitan poliisille että mies on raiskannut hänet. Jokaisen vanhemman tulisi ymmärtää huoleni ja että olen epätoivoinen.

Mies käyttää tyttöä vain hyväkseen, ei se oikeasti siitä välitä. Sitä paitsi, rakastuneen 20-vuotiaan arvostelukykyyn ei voi luottaa.

MITÄ???

Jotta saat miehen vastuuseen seksuaalisesta hyväksikäytöstä täytyy sinun yllyttää mies ja tytär sekstailemaan. Tämän jälkeen voi tehdä ilmoituksen poliisille. Toimi nopeasti sillä kohta tyttäresi täyttää 16 vuotta ja sitten on jo liian myöhäistä.

Nii mitä "välittämistä" siihen seksin harrastamiseen tarvitaan??
Anna tyttären nauttia laadukkaista illoista, jos pyydät kauniisti taas varmaan osasi mieheltä?

Tämähän on tottakai Porvoosta mutta vastataan nyt kuitenkin, eli tyttäresi on 20v. = täysi ikäinen. Laki ei hänen parisuhteisiinsa puutu niin kauan kun hän ei itse ala seurustelemaan alaikäisen kanssa.

Tyttö on globaalien trendien harjalla!

Tässä 20 v tyttö ja 75 v mies onnellisesti avioitumassa:
RStyx.jpg

Yhteistyössä