Miten saan mieheni ymmärtämään että.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsi hoitoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsi hoitoon

Vieras
Miten saan mieheni ymmärtämään että laitetaan lapsi edes joka toinen päivä hoitoon syksyllä kun täyttää 10kk mulla ei ole töitä ja näyttää etten niitä saa mutta kotiäitinä en halua olla?mieheni mielestä lapsi hoidettava alle 3v kotona.

Tätä samaa taas jankutat täällä, miten palstalaiset voi auttaa? Hae ja vie lapsi hoitoon, mitä sitä mieheltä kyselet. Ota eläke ja nauti eläkepäivistä! hae ikäihmisten yliopistoon lukemaan itsesi akateemiseksi.

mietin vain kissä paikkakunnalla saat lapsen hoitoon jos itse olet työtön? ja miten itsekäs olet koska ensinäkin viet joltakin hoitopaikan ja noin pienelle toi oln kidutusta verrattuna kotihoitoon...taidat olla yli kolmekymppisenä ekan saanu itsekäs lehmä....

Mitäs meinasit tehdä sitten kun lapsi on hoidossa?
Tekevällehän löytyy kyllä aina JOTAIN työtä... ja opiskelukin voi olla vaihtoehto jos ei halua se kotiäiti olla...
Huvikseen en kyllä veisi noin pientä hoitoon.

Juu olen yli 30v ja minusta saa seuraa päiväkodissa ja jotain voisin opiskella jos se paremmin oikeuttas viemään päiväkotiin harmi vaan kun opiskeluista huolimatta mies haluaa että hoidan kotona.

Yhteistyössä