Miten saan omaisuuteni takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitensaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitensaan?

Vieras
Seurustelin miehen kanssa 5 vuotta sitten. Meidän oli tarkoitus muuttaa yhteen ja muutama huonekalu vietiin hänen asunnolleen. Miehestä paljastui sellasia asioita joiden takia laitoin suhteen poikki.

No, yritin saada omaisuuttani takaisin mutta ei onnistunut. Mies vaihtoi numeronsa enkä löytänyt miestä enää mistään. Nyt sain tietää missä kaupungissa mies asuu ja haluan omaisuuteni takaisin. En oleta että huonekalut olisi tallella, mutta on yksi mitä en usko hänen hävittäneen.

Mitä mahdollisuuksia minulla on saada se takaisin?

miksi et ottanut omaisuuttasi silloin, kun erositte? Nyt voi olla vähän vaikeaa saada sitä takaisin. Mulla on sellainen käsitys, et mitä jättää, se jää eikä sitä myöhemmin enää takaisin saa. En tiedä sitten, että jos ei ole saanut mahdollisuutta hakea omaansa pois aikanaan, niin voiko sitten myöhemmin vaikka virkavallan kans..?

Olisin kyllä hakenut mutta silloin mies asui 450km päässä. Ja nyt 900km päässä. Jos saisin yhteyden jotenkin ja pyytäisin vaikka laittamaan matkahuollon kautta ilman että sotkee virkavaltaa asiaan.

Löysin siis facebookista tämän miehen mutta en voi lähettää hänelle yksityisviestiä. Eikä numeropalvelusta löydy numeroa.

Eikö vain olisi helpompaa antaa olla jos nyt vaan parista huonekalusta kysymys. ja jos siitä nyt viisi vuotta jo on niin ei niitä välttämättä edes ole enää olemassa

Kyseessä on vanha poljettava ompelukone, mihin laitettu sähköt. Ja mummulta sen saanut. Olen ollut todella harmissani kun en saanut sitä takaisin. Muilla tavaroilla ei ole merkitystä.

Yhteistyössä