miten saan pankista uudet tunnusnumerot nettipankkiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettipankki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettipankki

Vieras
kun mulla on enää muutama niitä jäljellä kun niitä menee kun käytän niitä pankkiin ja kelaan asioidessani joten niitä menee viikossakin useempi.Nyt ne rupee kuitenki loppumaan niin pitääkö mun soittaa/käydä pankis tilaamassa ite uudet vai miten...kun miten ne muka vois mulle lähettää uudet kun eihän ne siellä pankissa tiedä miten paljon noita käytän.

Painan nettipankista sellaista kohtaa, mistä tilataan uusi tunnuslukulista, postissa tulee sitten kotiin. Automaattisestikin varmaan tulisi, kun tunnuslukujen määrä on menee alle jonkin tietyn luvun, mutten ole koskaan kokeillut.

[QUOTE="mä";23386702]Mikä pankki?
nordeasta mulla tulee automaattisesti uudet, osuuspankista voit tilata ite nettipankista, tai hakee lähimmästä konttorista.[/QUOTE]

nordea pankki mullakin.Ajattelin vaan kun mulla menee tosiaan viikossa niitä tunnuksia useempi et miten ne sit osaa lähettää mut jos ne siellä näkee seurata tilannetta ni kaipa ne lähettää uudet sit.

nordea pankki mullakin.Ajattelin vaan kun mulla menee tosiaan viikossa niitä tunnuksia useempi et miten ne sit osaa lähettää mut jos ne siellä näkee seurata tilannetta ni kaipa ne lähettää uudet sit.

Kyllä niitten olis pitäny jo tulla. Soita pankkiin ja sano että lähettävät äkkiä uudet kun vanhat on lopussa ja kysy samalla, mikseivät ole lähettäneet automaattisesti kuten pitäisi.

Yhteistyössä