Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Menet sen ajokorttisi kanssa passinhakupaikkaan ja mietit valmiiksi kaikki vanhat osoitteesi yms. Kyselevät kaikenlaista tiedostoistaan löytyvää. Voivat kysyä vaikka ketä muita asui samassa vanhassa osoitteessa kanssasi jne,
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jep! Kyllä se ajokortti kelpaa passia hakiessa todistamaan henkilöllisyyden! Sehän on poliisin myöntämä!
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Niin no mikäs henkilökortti pitää hommata,että pääsee passia hakemaan?
Ja eikös sitä henkilökorttiakin hakiessa tarvi henkkarit =) ?
Itellä on ainoastaan kuvaton kela kortti..
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Ei meiltä kyllä, mieheltä tai minulta, kyselty mitään muuta kuin ajokorttia kun käytiin passit hakemassa :-O Eikä muuta olisi ollutkaan, ei tullut mieleenkään etteikö ajokortti kävisi.
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Käykö vanhaksi mennyt passi henkkariksi?
Itellä ei muuta henkkaria..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Ei meiltä kyllä, mieheltä tai minulta, kyselty mitään muuta kuin ajokorttia kun käytiin passit hakemassa :-O Eikä muuta olisi ollutkaan, ei tullut mieleenkään etteikö ajokortti kävisi.
Ajokorttihan ei ole periaatteessa mikään henkkari.
Alkuperäinen kirjoittaja mamam:miten mä saan passin kun mulla on ainoana henkilötodistuksena passi, joka on mun tyttönimelläni?