miten saan tuon kipeän pukaman työnnettyä takas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
siis auts,melkein itku pääsee kun nyt on ainakin peukalonpään kokonen pukama takapuolessa ja mä en pysty työntään takas sitä ja istuminen on todella hankalaa :(
mitä mä teen?
haenko lankaa ja hirtän itse sen..jos menis päivystykseen niin tekisköhän ne siinä sille jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ei sitä voi takasin työntää, osta seriproctia (en tiedä miten kirj.)

miksi ei voi työntää takas? :(
siis pitääkö minun vaan antaa sen nyt "roikkua" tuossa?? :o

kyllä, roikkuu ja häviää

voi prkl..ei tästä tuu mitään kun tämä on niiiiin kipeä :(
millo se häviää?päivässä,viikossa,kuukaudessa?
ja miten se niinkuin häviää,mitä sille siis tapahtuu kun se häviää..kuivuu..?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
siis auts,melkein itku pääsee kun nyt on ainakin peukalonpään kokonen pukama takapuolessa ja mä en pysty työntään takas sitä ja istuminen on todella hankalaa :(
mitä mä teen?
haenko lankaa ja hirtän itse sen..jos menis päivystykseen niin tekisköhän ne siinä sille jotain?
Lämpimässä suihkussa onnistuu parhaiten. Ja laita sen jälkeen jotain pukamavoidetta.

:)

Itse oon raskaana, ja pukamiin ostin sellaista kuin Hädesalvaa..Viilentää ja rauhoittaa sitä aluetta.

Ja kyllä, muistan lukeneeni että pukama pitää varovaisesti yrittää työntää pois, ja lopulta jos se ei parane niin pitää mennä lääkäriin.

Osta apteekista Scheriproct Neo -voidetta (saa ilman reseptiä) ja voitele pukamaa sillä ahkerasti useamman kerran päivässä muutaman päivän ajan. Voide ehkäisee tulehdusta ja lievittää kipua. Ota tarvittaessa myös Panadolia (jos olet siis raskaana) kivun helpottamiseksi. Tämän lisäksi sinun kannattaa nauttia lisäkuitua, koska pukamat pahenevat ummetuksen yhteydessä. Apteekissa myytävä Vi-Siblin on jauhe, jonka voi sekoittaa vaikka mustikkakeittoon.
Toimii!

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Itse oon raskaana, ja pukamiin ostin sellaista kuin Hädesalvaa..Viilentää ja rauhoittaa sitä aluetta.

Ja kyllä, muistan lukeneeni että pukama pitää varovaisesti yrittää työntää pois, ja lopulta jos se ei parane niin pitää mennä lääkäriin.

Tuosta Hädesalvasta en itse pitänyt yhtään, minulla se vain kutitti ja karvasteli. Scheriproctista sen sijaan oli paljonkin apua.

Scheriproct kannattaa ostaa kombipakettina jolloin siinä on sekä puikkoja että rasvaa. Auttaa.

Mulla jäi synnytyksestä ulkoinen pukama ja noilla katosi, tai ainakin muuttui sisäiseksi. Ei kai se ilman lääkäriä katoa mutta ei enää rypäle roikkunut perseestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Osta suppoja tai pukamavoidetta, käytä sitä muutama päivä ja työnnä sitten varovasti ihan sormella takaisin.

ok..minä van mietin saankohan edes sitä suppoa työnnettyä tuonne takamukseen kun tuo pukama on tosiaan niin iso ja tuntuu että se peittää koko peräreiän :(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Scheriproct kannattaa ostaa kombipakettina jolloin siinä on sekä puikkoja että rasvaa. Auttaa.

Mulla jäi synnytyksestä ulkoinen pukama ja noilla katosi, tai ainakin muuttui sisäiseksi. Ei kai se ilman lääkäriä katoa mutta ei enää rypäle roikkunut perseestä.

pitääpä hankkia tuota ja nopeaa..minä itken kohta..

Yhteistyössä