H
hohhoi
Vieras
Meillä 5kk vauva joka alkanut nyt valvomaan toden teolla..on aamuisin n. puol toista tuntia heräämisestä tosi väsynyt ja hieroo silmiään ja kitisee ja nukahtaakin pullolle, sitten kun nostan sänkyyn herää ja siitä se alkaa. koko aikainen kitinä ja kitinä..ei oikein itkekään aina mutta kiljuu ja vaatii seuraa. sinnekkun menen hymyilee vain. lopuksi kyllä onkin niin väsy että itkee joskus kurkku suorana silmän ihan punaisina eli väsyneinä. sitten kun rauhottuu itse hipi hiljaa tulen huoneesta pois hän alkaa taas itkeä..tämä on ihan loputon urakka. alan olla tosi väsynyt näihin nukutuksiin ku nukkuu vielä sitten kolmet unet päivässä ja jokainen nukutus samanlainen. kestää sen tunnin..ainakin. sitten kun ei tutti pysy suussa vaan repäsee sen itse pois alkaa huuto...
ulos en aamuunille vielä laita kun ei nuku vaunuissa ei huonostikaan vaan heiluteltava koko ajan, enkä aamun aikana ehdi itse edes aamupalaa syödä saatu vaatteita vaihtaa ym aamutoimia kun isompikin pitäis vaatettaa jne...alkaa olemaan vitutus käyrä korkealla tämän nukutus ruljanssin kanssa. en tiiä mitä pitäis tehdä toisin. kantaa sylissä 2h että nukahtais? ja väsy on..tässä vaiheessa jopa yliväsy kun huutaa vain.
ulos en aamuunille vielä laita kun ei nuku vaunuissa ei huonostikaan vaan heiluteltava koko ajan, enkä aamun aikana ehdi itse edes aamupalaa syödä saatu vaatteita vaihtaa ym aamutoimia kun isompikin pitäis vaatettaa jne...alkaa olemaan vitutus käyrä korkealla tämän nukutus ruljanssin kanssa. en tiiä mitä pitäis tehdä toisin. kantaa sylissä 2h että nukahtais? ja väsy on..tässä vaiheessa jopa yliväsy kun huutaa vain.