Miten saan vaimon ymmärtämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hirteen

Vieras
...että perheen asiat keskustellaan aviomiehen kanssa eikä sukulaisten kanssa miehen tietämättä? Vaimoni on täysin kiinni eräässä lähisukulaisessaan ja hän ei voi olla ilman häntä tai yhteydenottoa yhtään päivää, mitään ei voi tehdä, jos asiaa ei kerrota hänelle. Rakastan vaimoani, mutta jos hän ei ymmärrä aloittaa elämään omaa elämää, niin sillloin minun on luovutettava.

No sanot tuon vaimollesi minkä tänne kirjotit =) Se on ihan totta että parisuhteessa asiat keskutellaan ja käsitellään yhdessä. Ei puhuta suhteen asioita ulkopuolisille, varsinkaan jos toinen osapuoli ei tiedä niistä asioista mitä toinen levittää... (osasinkohan mä kirjottaa ton nyt niinku tarkoitin :D , no toivottavasti on ymmärrettävissä :whistle: )

tuli mieleen että voisit olla mun mies ;) sillä erotuksella että oli parempaa suomea kuin mitä miun ukko osais kirjottaa

meillä tehos se kun mies vaan sanoi "kumman kans oot naimisissa miun vai äitis?" ja mie valitsin miehen (ne käytännön syyt ;) )

ja oikeassa on jokseenkin hakusessa alussa oli mutta kun tuntee että koko oma koti on halussa paremmin ilman ulkopuolista apua voi itseensä luottaa melkoisen täysillä.

No, kyllä jokapäiväinen lörpöttely jollekin "ulkopuoliselle" on vähän liikaa. Ihan kaikesta ei tosiaankaan pitäisi uskoutua. Mutta tilanne on vaikea, koska siltä vaikuttaa, että vaimolla on tarve purkaa huoliaan, eikä miehelle purkaminen jostain syystä riitä. Meillä tilanne on niinpäin että mieheni on lörppö, omasta mielestään siis avoin :D Voi laukoa jotain minusta tosi noloja juttuja veljilleen, tai juoruta jopa vanhemmilleni. Tämä on tylsä luonteenpiirre, josta ei valitettavasti pääse eroon, vaikka yritetty (eli raivottu ) on. Jaksamisia juorukellon kanssa!

Yhteistyössä