miten saan valokuvat puhelimesta koneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla on ekaa kertaa elämässäni kamerapuhelin enkä nyt käsitä millä ihmeellä nuo kuvat saa koneelle tuolta? Kun ei mukana tullut mitään piuhoja tms? Ne siis pitää erikseen ostaa? Mitäköhän maksaa ja mistä kannattaa lähteä etsimään? (puhelin ostettu mustan pörssin alesta nokia 2630) Tarviikos siihen erikseen jonkun ohjelman ladata myös?

Varmaan sieltä Mustasta Pörssistä saa niitä johtojakin. Tossa mallissa ei taida olla Bluetoothia? Jos on, niin silläkin saa siirrettyä, kunhan on tietokoneessa myös Bluetooth. Tarvittavan softan saa varmaan ilmaiseksi Nokian sivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli mulla on ekaa kertaa elämässäni kamerapuhelin enkä nyt käsitä millä ihmeellä nuo kuvat saa koneelle tuolta? Kun ei mukana tullut mitään piuhoja tms? Ne siis pitää erikseen ostaa? Mitäköhän maksaa ja mistä kannattaa lähteä etsimään? (puhelin ostettu mustan pörssin alesta nokia 2630) Tarviikos siihen erikseen jonkun ohjelman ladata myös?

no ainaki digi kameran johdolla saa laitettua.. onko se usb liitin vai mikä se on....

tuosta bluetoothista en ymmärrä yhtään mitään.
ja meidän digikameran johto on ihan liian iso tuohon koloseen. pitänee siis lähtee sinne msutaan pörssiin tässä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei tarvi eri ohjelmaa. kunhan on piuha tietokoneen ja puhelimen välillä. Niin ne voi siirtää tai kopioda ihan normaalisti koneelle...
mä siirrän ne aina koneelle kun puhelimeen ei montaa mahdu.

Uusimmat

Yhteistyössä