Miten saan vauvan nukkumaan pitempään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kiitos

Vieras
2kk ikää. Illalla nukahtaa 19-20.00 ja syö 120ml klo23-00.00. syö klo 02.00 tosi vähän ja klo 04.00 syö taas tosi vähän. Sittten hihkutaan puolen tunnin tai tunnin välein. Missäs välissä minä nukun? Esikoinen on 4v ja herää seitsemältä. Hän ei nuku päiväöunia enää. vauvakaan ei sisällä nuku kuin puolen tunnin tirsoja ja herää. Vasunuissa nukkuu vähän pidempään kun työntelen. Millä saisin vauvan nukkumaan aamun paremmin? Vaiko eikö maito pidä enää nälkää? Kuukauden ikäisena oli painoa 6kg ja pituus57 cm.

Oletko tarjonnut tuttia? Siis et jos on imemisentarve. Imetätkö vai onko ihan pullolla? Vaikuttaisi, että ei ole kovin nälkä, jos ei kuitenkaan syö aamuyöllä kovin paljoa.

Meillä on vauva nukkunut noin aina, eihän tuossa ole mitään erikoista. Vauvat nukkuu pätkissä, ja äiti nukkuu siinä välissä. Meillä on vieläkin lapsi 10kk tuollainen, herää monta kertaa, parin tunnin välein max, menee nukkumaan klo 20. Aamuyöllä ei enää nukuta, koska onhan siinä nukuttu jo 8-9t unet aamuyöhön mennessä. Täytyy vaan yrittää syöttää aamuyöstä ja nukuttaa vielä, jos ei nuku, sitten on noustava. Ja meillä on aina nukuttu myös vain puolen tunnin päiväunia, enkä ole ikinä nukkunut päivällä itse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei syö tuttia, sylkee pois. Pullo ruokinnalla, en imetä. Enkä muista yhtään miten esikoinen nukkui, aika kultaa muistot....

Kaipaa varmaan ihokontaktia myös aina noilla välein. Koita ottaa aamuyöstä viereen, nukkuu varmaan kainalossasi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Meillä on vauva nukkunut noin aina, eihän tuossa ole mitään erikoista. Vauvat nukkuu pätkissä, ja äiti nukkuu siinä välissä. Meillä on vieläkin lapsi 10kk tuollainen, herää monta kertaa, parin tunnin välein max, menee nukkumaan klo 20. Aamuyöllä ei enää nukuta, koska onhan siinä nukuttu jo 8-9t unet aamuyöhön mennessä. Täytyy vaan yrittää syöttää aamuyöstä ja nukuttaa vielä, jos ei nuku, sitten on noustava. Ja meillä on aina nukuttu myös vain puolen tunnin päiväunia, enkä ole ikinä nukkunut päivällä itse.

Ja sädekehä kiillottui just oikein sädehtiväksi..

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Ei siinä varmaan mitään erikoista olekaan, kyselin vaan jos jollain olis neuvoja :)

Yhteistyössä