Taas känny piippas ja sain tekstarin yheltä mieheltä joka on jo vuoden ottanut minuun yhteyttä. :snotty: Olen tehnyt niin selväksi että antais mun olla, eikä ottaisi yhteyttä. Meidän välillä ei ikinä ole ollut mitään, eikä tule olemaankaan. (en edes pidä ko ihmisestä )
Hän ei ole kuukauteen soittanut, (onneksi) on vain tekstareilla pommittanut viime aikoina ja niihinkään en ole vastannut mitään. Kerran kun hän soitti, niin annoin mieheni vastata puhelimeeni ja sanoi että nyt loppuu se yhteydenotto minuun. Eipä vaan loppunut.. |O
Onko ainut keino vaihtaa numeroa? Eipä se paljoo auta kyllä.. Numeroni löytyy netistä. *Huoh* Mitä mä teen?
Taas sain sellaisen viestin että tuli oikeesti huono olo.. :$
Hän ei ole kuukauteen soittanut, (onneksi) on vain tekstareilla pommittanut viime aikoina ja niihinkään en ole vastannut mitään. Kerran kun hän soitti, niin annoin mieheni vastata puhelimeeni ja sanoi että nyt loppuu se yhteydenotto minuun. Eipä vaan loppunut.. |O
Onko ainut keino vaihtaa numeroa? Eipä se paljoo auta kyllä.. Numeroni löytyy netistä. *Huoh* Mitä mä teen?
Taas sain sellaisen viestin että tuli oikeesti huono olo.. :$