Miten saan yhden häirikön lopettamaan ja ymmärtämään ettei kiinnosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Taas känny piippas ja sain tekstarin yheltä mieheltä joka on jo vuoden ottanut minuun yhteyttä. :snotty: Olen tehnyt niin selväksi että antais mun olla, eikä ottaisi yhteyttä. Meidän välillä ei ikinä ole ollut mitään, eikä tule olemaankaan. (en edes pidä ko ihmisestä )

Hän ei ole kuukauteen soittanut, (onneksi) on vain tekstareilla pommittanut viime aikoina ja niihinkään en ole vastannut mitään. Kerran kun hän soitti, niin annoin mieheni vastata puhelimeeni ja sanoi että nyt loppuu se yhteydenotto minuun. Eipä vaan loppunut.. |O

Onko ainut keino vaihtaa numeroa? Eipä se paljoo auta kyllä.. Numeroni löytyy netistä. *Huoh* Mitä mä teen?

Taas sain sellaisen viestin että tuli oikeesti huono olo.. :$

Mun miestä on sen ex-hoito yrittäny saada takas jo reilu kolme vuotta :o Väillä on ottamatta yhteyttä, välillä pommittaa urkalla. On yritetty sanoa nätisti ja pahasti. Mä en ymmärrä näitä sekopäitä. Kai se on vaan se aika mikä auttaa, ja on vaan vastaamatta puheluihin/ viesteihin.
Sori etten osaa mitenkään oikein auttaa :ashamed:

No viesti sille tyypille, et ei todellakaan minkäälainen yhteydenpito ja et kaikki viesit tallletettu ja seuraavaksi poliisilaitos jos ei lopu.
Ja jos ei auta ni sitte sinne poliisille.
Mutta numeron vaihto ja salainen numero on myös oiva vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
sano,että teet ilmotuksen kotirauhan häirinnästä :whistle:

Tuo taitaa olla ainoa vaihtoehto. Seuraavan kerran kun soittaa tai tekstaa, niin sanon hälle tämän ja teen ilmoituksen välittömästi jos jatkaa yhteydenottoa. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
No viesti sille tyypille, et ei todellakaan minkäälainen yhteydenpito ja et kaikki viesit tallletettu ja seuraavaksi poliisilaitos jos ei lopu.
Ja jos ei auta ni sitte sinne poliisille.
Mutta numeron vaihto ja salainen numero on myös oiva vaihtoehto.

Kiits. Nyt täytyy kyllä pistää kova kovaa vasten, että jättäisi minut rauhaan lopullisesti. Mulla on salainen numero, mut eipä se paljoo hyödytä kun sen löytää netistä. :/ (Harrastukseni kautta numero on esillä seuramme sivuilla)

Voi vitsi,minä jouduin juuri samanlaisen häirikön kohteeksi ja se oli vielä poliisi :o
Puhui moneen kertaan miehen kans puhelimessa ja puoltoista vuotta se vuodatti miten se rakastui kun kerran juteltiin.
Poliisin esimiehelle ois voinu ilmoituksen tehdä mutta miehen mielestä se kaveri oli niin säälittävä ettei raskinu sen uraa päättää :snotty:

Sun on hankittava toinen SIM-kortti puhelimeesi eli kun työt päättyy, vaihdat toisen simmin eli puhelinnumeron tilalle. Käsitin, että työsi takia numerosi näkyy netissä?

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Älä vastaa hänen soittoon tai viesteihin, eiköhän se pian lopu.

En ole enää aikoihin vastanut hänelle mitään. Loppua ei näytä näkyvän. Hyi hitto että mua oksettaa koko ihminen! :x

Soitin äsken miehelleni joka on parhaillaan töissä ja kerroin viestin sisällön. Että hän hermostui, ymmärettävästi...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Voi vitsi,minä jouduin juuri samanlaisen häirikön kohteeksi ja se oli vielä poliisi :o
Puhui moneen kertaan miehen kans puhelimessa ja puoltoista vuotta se vuodatti miten se rakastui kun kerran juteltiin.
Poliisin esimiehelle ois voinu ilmoituksen tehdä mutta miehen mielestä se kaveri oli niin säälittävä ettei raskinu sen uraa päättää :snotty:

Miten sait häiriköinnin loppumaan?
On tää kyllä varsin inhottava tilanne :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:

Miten sait häiriköinnin loppumaan?
On tää kyllä varsin inhottava tilanne :snotty:

Se loppu ihan itsestään kun en reagoinut mitenkään hänen yhteydenottoihin.Tosin oli tosi kauheeta kun se joskus ilmestyi poliisiautolla kun olin kotiin esim pikkujouluista tulossa :o Vieläkin vilkaisen aina varauksella kun poliisiauton nään.
Ymmärrän kyllä tilanteesi :hug:

Mun oli pakko vaihtaa numeroa aikoinaan pariin kertaan, ensimäisellä kerralla häirikkö sai nimittäin uuden numeron nopeasti tietoonsa jotain kautta.

Voisitko laittaa miehen numeron harrastesivuille? Vaikka teidän molempien nimet sivulle?
tai jos hommaat uuden numeron yksityiskäyttöön ja laitat häirikölle viestin ettet käytä tätä numeroa enää ;)

Yhteistyössä