Miten saatte itsenne jaksamaan kun oikeesti ei millään jaksaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideas anyone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideas anyone

Vieras
Pitäisi siivota, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa, leikata nurmikko ja istuttaa kesäkukat. Näistä viimeiset 2 voisi periaatteessa odottaa myöhempään, mutta muuten koti on niin siivottomassa kunnossa, että siivota ON PAKKO. Mutta mä en oikeesti jaksa. En vaan jaksa. Taitaa olla joku flunssa iskemässä kun paleltaa, viluttaa, väsyttää, särkee joka paikkaa. Miten saan pakotettua itseni siivoamaan vaikka jokainen solu huutaa väsymystä?

Jos oot tulossa kipeeks niin lykkää myöhemmäksi? Ei kannata suotta ruoskia itseään.. Jos oon ihan tajuttoman väsynyt,mut jotain pitäis saada aikaiseksi,niin laitan mp3-soittimesta jotain reipasta musaa ja heilun kuulokkeet korvissa ympäri huushollia. Tepsii oikeesti =)

Ei nuo hommat mihinkään karkaa. Ota nyt vaan iisisti ja tee sitten kun oot terve. Tee ruoka, sitä tarvitsee pakosta ja laita kone pesemään puhdasta päälle. Jos ei jaksa, ei jaksa.

Mua motivoi kun mies oli siivonnut aamulla vessan ja tuli niin ihanan puhdasta, tekee mieli saada muukin kämppä samaan kuntoon :) Motivaatiota latistaa täälläkin flunssainen olo ja univaje ja vauva joka vaatii ihan koko ajan jotain viihdytystä. Esittelen sille pyykkikorista kaikkia värikkäitä vaatteita ja keinutan sitteriä ja kutittelen välillä jne. mut voi että kun olis ihanaa kun sais vaan hoitaa hommat nopeasti alta pois ilman tuota jatkuvaa shown pitämistä tai sitä et pitää yhdellä kädellä kantaa 8,5-kiloista rimpuilevaa apinaa ja toisellä kädellä tehdä hommia :D On se silti niin rakas ja ilman olis ikävä koko ajan :)<3

Yhteistyössä