miten sais puolilikaiset hiukset laitettua niin et ne ei näytä likasilta? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahdoton tehtävä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mahdoton tehtävä?

Vieras
olis extreme baariin lähtö, mut meil on kylppäriremontti ja eilen illalla kävin kaverilla suihkussa ja huomena ollaan menossa mun vanhemmille saunoon ja mä en jaksais tossa lavuaarissa alkaa hiuksia peseen enkä viitsis alkaa huudattaan hiustenkuivaajaa kun kaikki nukkuu.. :/
tähänkö tääkin nyt kaatu? :D ei mulla mikään rasvanen tukka oo, mut tää on tosi punanen ja heti näkyy kun ei oo ihan puhtaat hiukset.. rikkonainen malli olkapäille asti..

Talkkia laitat pyyhkeeseen, ja sillä hierot päätä, rasvaisia kohtia siis. Sitten puhtaalla kohtaa pyyhettä hierot ne ylimääräiset talkit pois. Toimii ainakin blondiin tukkaan.

Mä teen sillein että vedän semmosen liimaletin päätä myöten tooosi tiukalle ponnarille ja tupeeraan sen ponnarin sotkuseks nutturaks. Sit vielä "kiillotan" ne päätä myöten olevat hiukset lakalla. Semmonen rock-henkinen balettinuttura. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Mä teen sillein että vedän semmosen liimaletin päätä myöten tooosi tiukalle ponnarille ja tupeeraan sen ponnarin sotkuseks nutturaks. Sit vielä "kiillotan" ne päätä myöten olevat hiukset lakalla. Semmonen rock-henkinen balettinuttura. :)

Just tämmöstä minäki tarkotin! :D

joo ei toimi, tää punanen menee niin likasen näköseks, kokeilin ja näytän ihan hirveeltä liimaletiltä :D toi ponnarikin on niin säälittävän lyhyt ettei auta :D pakko ne on pestä ;( :D

Yhteistyössä