Miten saisi läskin pois reisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivonen

Vieras
Mutta muualta ei kyl tarvis lähtee..Oon nyt laihuttanut 10kg ja yläkroppa on hoikka,mutta reidet on vielä valtavat..
Edelleen jatkan laihuttamista,mutta mikä olisi hyvä kuntoilumuoto että reisistä saisi pois,esim käsistä ja naamasta,kaulalta ei kyllä tarvis lähtee enää yhtään..

Kyllä se läski lähtee sieltä missä sitä on, ei sitä pysty määräämään mistä kohti se lähtee.
Jos sielä kaulalla ei enää läskiä ole, niin eihän sieltä sitten mitään enää lähdekään.

Pyöräily on ihan hyvä jos reisiä tahtoo kiinteyttää.

Ku musta tuntuu että pienenen vaan ylhäältä,lähtöasetelma oli että paidat oli L-XL ja housut 44.
Nyt paidoissa on XS-S,oisin ollut ihan tyytyväinen kokoon M.Esim posket alkaa olla kohta lommolla.
Housuissa on nyt koko 40 ja tavote ois 36/38.

Pitkäkestoinen aerobic, esim. step-aerobic maratonina (1,5 tuntia) tai pitkänmatkanjuoksu vois olla sellaisia, että kuluttavat.
Taidat olla a-vartalotyyppiä (päärynä)?

Ei kannata nähdä vaivaa.
aina sinne jotain jää ja joku taatusti huomauttaa... :headwall:

Eikun, siis, ei tietyistä kohdista voi vain laihduttaa. Jos yläkroppa tuntuu liian hoikalta, vahvistat sen lihaksia ja suhde tasapainottuu...

Reisilihasliikkeillä saat vaan enstistä paksummat reidet. (tosin tietty kiinteämmät, mutta, mutta)

Mä sain kiinteytettyä reidet ja pepun muutamalla kokonumerolla pienemmäksi ihan tavallisella kyykkyjumpalla. Eli haara-asentoon seisomaan, varpaat hieman ulospäin ja polvet varpaiden suuntaisesti ja siitä kyykistyksiä niin, että polvet menee 90-asteen kulmaan. Toimi ainaskin mulla, eikä maksa mitään.

:pItellä oli kans ongelmana reidet yhessä vaiheessa.. Halusin että reidet näyttävät hyvältä ja eivät ole läskit. Niimpä siis aloitin treeni ohjelman joka kohdistui siis vain jalkoihin. Tein siis syväkyykkyjä, normi kyykkyjä ja hyppy kyykkyjä noin 3kk putkeen, silloin alkoi näkymään lihasta jaloissa! Edelleen olen treeniä jatkanut. Suosittelen lämpimästi

Yhteistyössä