miten saisin sen ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Veera

Jäsen
21.05.2004
145
0
16
Nyt viikolla 39+5 ja oon lukenu kaikenlaista synnytyksen käynnistyksistä, siis asioita jota voi kotona tehdä. Yleisin "ohje" on sauna, seksi ja siivous ja ne on kaikki käyty läpi moneen kertaan. Rupeaa selkä olemaan niin huonona etten enää pysty tekemään mitään ja haluaisin päästä jo synnyttämään kun se on jo turvallista lapselle. Onko muilla mitään vinkkejä tai kokemuksia asiasta?

Täällä toinen! :wave:

Olen pessyt ikkunoita, siivonnut, lenkkeillyt mitä jaksan. Sekstannut tuon miehen kanssa, muuuuutta....

Ja laskettuun aikaan enää muutama hassu päivä, mutta ei tahdo jaksaa odottaa..

Kerro minullekin jos keksit jonkun hyvän ja toimivan keinon miten synnärille pääsee. =)

Mä olen kanssa sitä mieltä että kannattaa ottaa ihan rennosti viimeiset päivät!!! Nukkua ja tehdä kaikkia ihania asioita!!! Itse katselin elokuvia ja tein pieniä kävelylenkkejä päivittäin!!!
Ja tyttö syntyi 40+0 :D
Kyllä se vauva sieltä tulee kun on oikea aika!!! ;)

meillä mennään jo 41+0,enkä todellakaan jaksa enää noita kotikonsteja kokeilla,on kaikki varmasti käyty läpi,ja jo todella useaan otteeseen! siihen tulokseen tullu että tulee kun itse haluaa tulla! viim. käynnistetään! mutta jos alkaa tulemaan,niin siihenhän itse pystyy vaikuttamaan ettei esim. supparit lopu!!

Luin kuntoplussasta ettei raskausaikana sais syödä lakritsaa kun voi käynnistää synnytyksen.Ei ehkä kovin luotettava tietolähde mutta huomasin jälkeenpäin että olin juuri parina päivänä ennen synnytystä napostellut lakuja,toisaalta viikkoja oli jo 39+5 joten ehkäpä neidin oli vaan aika tulla ulos.Epätoivoisimmat kokeilkoon tätäkin.verenpainetta lakritsan sanotaan nostavan että miettii sitten itse kukin kannattaako pussikaupalla popsia.

Levätkää ihmeessä kun voitte! Ei auta mitkään poppakonstit käynnitymiseen, mutta kun supistukset ovat alkaneet, voi niitä varmaankin "yllyttää" siivouksella tms rasituksella. Mutta tämä onkin vain minun uskomukseni.

Yhteistyössä