Miten saisin vaatepaketit kaupaksi huutiksessa? Auttaisiko näyteikkuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammaa"

Vieras
Oon monesti yrittäny myydä vaatepaketteja huutiksessa, laihoin tuloksin. Ei vaan käy kauppa. Yksittäin vaatteet kyllä menevät kuin kuumille kiville. Nytkin oli paketti, jossa noin 40 kpl hyväkuntoista vaatetta eikä kauppa käyny vaikka hinta ihan kohtuullinen (30e).

Ootteko te muut käyttäny näyteikkunaa, oisko siitä apua? Tuntuu että näyteikkunan kohteista huudetaan mielettömästi, vaikkei sisältö mikään kummonen oliskaan.

Kaikki muut tavarani kyllä menee hyvin kaupaksi ilman näyteikkunaakin, mutta vaatepaketit ei :( Ärsyttää vaan, kun näkee kauheen vaivan ilmoituksen tekemiseen ja sitten ei tuu yhtään huutoa :(

Mä en edes yritä myydä huutiksessa, kun tuntuu ettei siellä mikään mene enää kaupaksi.
Yritin aikaisemmin paketteina ja yksittäisinä, mutta ilmeisesti tuollaiset ihan tavalliset käyttövaatteet eivät kelpaa kenellekään vaikka hintaa oli alle 0,50€/kpl. Paketeissa siis Tutta, Name It, LovelyBears, Zalekua, Napero jne, bodeja, potkareita, tavallisia housuja ja puseroita.

Laitoin eilisen päivän aikana ison kasan tyttöjen vaatteita (ison laatikollisen) facebookissa olevalle paikalliselle osto/myynti-palstalle sekä toiselle lastenvaatekirppikselle, ja niistä on jo nyt puolet lähdössä uusiin koteihin :)

Minä laitan paketit aina siihen näyteikkunaan ja maksan vieläpä sen verran, että pääsen sinne ihan ylös asti. Ei se siinä paketin hinnassa paljoa tunnu ja vaikuttaa TODELLA paljon siihen myyntiin.

Mä kattelen vaatepaketteja muualtakin kun näyteikkunasta, mutta otsikossa pitää olla koko selvästi. Samoin ekat kuvat kiinnostavia, että jaksaa pidemmällekin selata. En osta pakettia, jos siinä ei lähes kaikki vaatteet miellytä.

Kyllä noita näkyviin nostettuja paketteja tulee enemmän katseltua, eli huomiota rahalla saa. Mulla pakettiostot kuitenkin tyssää aina siihen, että paketit ovat liian isoja, jolloin siihen mahtuu epämieluisia vaatteita jo liian monta. En myöskään osta paketteja, jotka ovat pelkkää puna-vaaleanpunaista tai sinistä ja harmaata. Tuntuisi myös hassulta pukea lapsi yhden koon käyttöaikana jonkun toisen valitsemiin vaatteisiin, kuten jättipakettien kohdalla melkeinpä kävisi.

En osta vaatepaketteja, kun niissä on aina useita vaatteta, joita en halua. On myös tyhmää laittaa haalari ja kengät samaan pakettiin. Ihan jo siitä syystä, että omalla kakaralle sopiva haalari ei välttämättä tarkoita myös automaattisesti kooltaan sopivia kenkiä.

Yhteistyössä