Miten sanoa nätisti Jehovan todistajille, etten ole kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen agnostikko, erosin kirkosta jo vuosia sitten, koska en usko Raamattuun pätkääkään ja muutenkin.. No, nyt on alkanut pari vanhempaa naishenkilöä kulkemaan ovella n. viikon välein ja tuovat lehtiä jne. Ei siinä mitään, tiedän että kuuluu uskontoon, mutta en vain ole kiinnostunut. Miten sen nätisti sanoisi? Miten itse olette sanoneet?

mä en ainakaan enää jaksa nätisti sanoa, vaan topakasti kiitos ei! se käännyttäminen kuuluu heidän taivasosuutensa ansaitsemiseen, mutta ei mun. miks mun pitäis vaivautua selitteleen? kiitos ei.

kerroin kohteliaasti että en ole kiinnostunut kyseisestä aiheesta ja kerroin että otan kyllä yhteyttä jos mieli muuttuu:) olivat ihan mukavia ja ymmärtäväisiä:)

Viimeksi kun ne alotti että : " eikö maailmassa olekkin epäystävällisyys lisääntynyt" niin vastasin "joo niinhän se on" ja vedin oven kiinni.

Äidin miesystävä aikoinaan sanoi kun avasi oven ja niillä oli se Herätkää- lehti kädessä, että "Sori mutta meillä on herätty jo".

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Viimeksi kun ne alotti että : " eikö maailmassa olekkin epäystävällisyys lisääntynyt" niin vastasin "joo niinhän se on" ja vedin oven kiinni.

Äidin miesystävä aikoinaan sanoi kun avasi oven ja niillä oli se Herätkää- lehti kädessä, että "Sori mutta meillä on herätty jo".

:laugh:

Loistavaa!

No mä en jaksa olla enää edes kohtelias kun yks setä iski just ton lehden käteen ja totes: "Sut vois vielä pelastaa!"

REPS =D

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

:laugh:

Loistavaa!

No mä en jaksa olla enää edes kohtelias kun yks setä iski just ton lehden käteen ja totes: "Sut vois vielä pelastaa!"

Mä olin ennen aina ystävällinen mutta kerran yhdet mormonit sitten jatkoi sitä pommittamista jatkuvasti kun olin liian kiltti. Kävivät oven takana viitisen kertaa ja tiputtelivat postiluukusta lappuja jos en ollut kotona. Oli sitten pakko vaan alkaa ilkeäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meidän ovella kävi kerran pari naista. Sanoin, että kuulun jo ev.lut.seurakuntaan, joten ei kiinnosta. Ei ole ketään näkynyt sen jälkeen.

Pitäisköhän laittaa musliminaisten tapaan huivi päähän joskus kun tulevat :whistle:

meillä kerran kävi. ja ne olis antaneet jonkun lehtisen, mä sanoin kauniisti, että anna jollekkin muulle, koska meillä se menee suoraan lehtiroskikseen. kiitoksia vain. he toivottivat hyvät päivän jatkot ja eivät ole sen jälkeen käyneet.

meillä kävi myös useasti, joskus otin kiltisti lappuset ja laitoin oven kiinni, joskus taas sanoin "ei kiitos"

Päätin, että nyt on viimeinen kerta ja päättäväisenä meni ovelle ja ajattelin, että sanon suorat sanat. MUTTA, pieni tyttö siellä äitinsä tms kanssa ja selitti (oli varmaan ekaa kertaa asialla, kauan harjoitellut jne) en voinut sanoa rumasti vaan kiitin lappusesta silläkin kertaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meidän ovella kävi kerran pari naista. Sanoin, että kuulun jo ev.lut.seurakuntaan, joten ei kiinnosta. Ei ole ketään näkynyt sen jälkeen.

Pitäisköhän laittaa musliminaisten tapaan huivi päähän joskus kun tulevat :whistle:

Siitähän vasta innostuvat!

Yhteistyössä