Miten sanoa nätisti Jehovan todistajille, etten ole kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muakin yksi kiertelevä pari häiriköi vuosia sitten urakalla. Ei auttanut, vaikken ottanut lehtisiä, kieltäydyin kohteliaasti, jne. Olivat vaan vissiin ajatelleet, että mut pitää pelastaa.. Kerran sitten tulivat niin, että tyttö nukkui rattaissa oven ulkopuolella ja typy heräsi siihen, kun tädit kovaäänisesti keskustelivat ennen kuin soittivat mun ovikelloa (mulla oli ikkuna auki, niin myös kuulin tätien keskustelun..) Typykkä rupesi karjumaan rattaissaan pelästyneenä ihan hirmu kovaa, minä syöksyin kiukkuisena ovelle. Eikä tarvinnut kuin vihaisesti mulkaista tätejä, niin eivätpä tulleet enää sen jälkeen :)

Olin kiltti parille jehovatätille opiskeluaikana ja nehän pyörivät ovella jatkuvasti. Kerran sittten hermostuin ja pyysin sisälle ja istutin sohvalle. Otin rippiraamatun ja aloin isoskoulutusopeilla pitää niiille oppituntia Markuksen evankeliumista. Eivät tulleet enää uudestaan...

Olen entinen todistaja ja varoitan jokaista että älkää ikinään menkö siihen uskontoon. On tosi vaikea päästä eroon ja kun on eronut niin he levittävät kaikellaisia huhuja mitkä eivät pidä paikkaansa. Eivät tule varmaan meidän ovelle ja jos tulevat niin sanon tosi rumasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen entinen todistaja ja varoitan jokaista että älkää ikinään menkö siihen uskontoon. On tosi vaikea päästä eroon ja kun on eronut niin he levittävät kaikellaisia huhuja mitkä eivät pidä paikkaansa. Eivät tule varmaan meidän ovelle ja jos tulevat niin sanon tosi rumasti.

:hug: kohtalotoveri. =)

Yhteistyössä