A
ap
Vieras
Anteeksi tämä aihe heti aamusta, mutta painaa mieltä. Tilanne on siis se, että en ole enää vuosiin tuntenut mitään seksuaalista miestäni kohtaan. Olen kuitenkin säännöllisesti ns. antanut panna, koska niin kai kuuluu tehdä. Nykyään se on mennyt jo niin pitkälle, että illalla, kun menen antamaan miehelle hyvänyönsuukon (mies istuu koneella tai katsoo tv:tä), mies kysyy saako vai ei, ja jos saa, niin pannaan pikaisesti ja sitten mies jatkaa puuhiaan ja minä menen nukkumaan. Mies kirjaimellisesti vain purkaa paineensa. Tämä menettelytapa on alkanut tuntua niin pahalta, seksi ällöttää ja siitä tulee paha mieli. Ei mieskään kovin kiihottuneelta tunnu, eikä tunnu haluavan minua vaan haluaa vain tyhjentää kassinsa. Kerran suutuspäissäni sanoin miehelle etten enää halua häntä seksuaalisesti ja miten pahalta tuntuu, kun "joudun" antamaan vastoin tahtoani. Mies tietysti loukkaantui ensin, mutta se ei lopulta vaikuttanut hänen käytökseensä.
Meillä on oikeastaan alusta saakka ollut ongelma tuon esileikin kanssa. Meillä oli aluksi niin suuri seksuaalinen vetovoima ettei siihen mitään esileikkejä tarvittu. Vetovoima vaan katosi jo noin puolen vuoden seurustelun jälkeen eikä esileikki tullut mukaan kuvioihin enää siinä vaiheessa. Nyt sanotte varmaan, ettei ole myöhäistä aloittaa mutta kyllä on. Minulla ei ole enää mitään halua seksiin hänen kanssaan. Tämä on varmaan tämän suhteen loppu sitten. Yhdessä olemme olleet 8 vuotta ja meillä on 2 lasta vaikeuttamassa päätöksentekoa.
Meillä on oikeastaan alusta saakka ollut ongelma tuon esileikin kanssa. Meillä oli aluksi niin suuri seksuaalinen vetovoima ettei siihen mitään esileikkejä tarvittu. Vetovoima vaan katosi jo noin puolen vuoden seurustelun jälkeen eikä esileikki tullut mukaan kuvioihin enää siinä vaiheessa. Nyt sanotte varmaan, ettei ole myöhäistä aloittaa mutta kyllä on. Minulla ei ole enää mitään halua seksiin hänen kanssaan. Tämä on varmaan tämän suhteen loppu sitten. Yhdessä olemme olleet 8 vuotta ja meillä on 2 lasta vaikeuttamassa päätöksentekoa.