Miten sanoisin miehelle, etten halua antaa hänelle enää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Anteeksi tämä aihe heti aamusta, mutta painaa mieltä. Tilanne on siis se, että en ole enää vuosiin tuntenut mitään seksuaalista miestäni kohtaan. Olen kuitenkin säännöllisesti ns. antanut panna, koska niin kai kuuluu tehdä. Nykyään se on mennyt jo niin pitkälle, että illalla, kun menen antamaan miehelle hyvänyönsuukon (mies istuu koneella tai katsoo tv:tä), mies kysyy saako vai ei, ja jos saa, niin pannaan pikaisesti ja sitten mies jatkaa puuhiaan ja minä menen nukkumaan. Mies kirjaimellisesti vain purkaa paineensa. Tämä menettelytapa on alkanut tuntua niin pahalta, seksi ällöttää ja siitä tulee paha mieli. Ei mieskään kovin kiihottuneelta tunnu, eikä tunnu haluavan minua vaan haluaa vain tyhjentää kassinsa. Kerran suutuspäissäni sanoin miehelle etten enää halua häntä seksuaalisesti ja miten pahalta tuntuu, kun "joudun" antamaan vastoin tahtoani. Mies tietysti loukkaantui ensin, mutta se ei lopulta vaikuttanut hänen käytökseensä.

Meillä on oikeastaan alusta saakka ollut ongelma tuon esileikin kanssa. Meillä oli aluksi niin suuri seksuaalinen vetovoima ettei siihen mitään esileikkejä tarvittu. Vetovoima vaan katosi jo noin puolen vuoden seurustelun jälkeen eikä esileikki tullut mukaan kuvioihin enää siinä vaiheessa. Nyt sanotte varmaan, ettei ole myöhäistä aloittaa mutta kyllä on. Minulla ei ole enää mitään halua seksiin hänen kanssaan. Tämä on varmaan tämän suhteen loppu sitten. Yhdessä olemme olleet 8 vuotta ja meillä on 2 lasta vaikeuttamassa päätöksentekoa.

No ei se ole kuin sanoa että et halua toimia minään panopuuna enää.
Et säälipillut on nyt käytetty loppuun.
Luulis ettei miestäkään kiihottais kun tietää et toista ei vois vähempää kiinnostaa.

jos ette halua enää jatkaa, on parempi erota kaikkien kannalta.kantsii käydä puhumassa parisuhdeneuvojalla jos HALUATTE JATKAA.Tsemppiä, oli päätös mikä tahansa.

Onhan toi vaikea tilanne. Mihin on kadonnut romantiikka ?
Mitäs jos yrität sopia miehen kanssa , että kuukauteen ei panna - ja katsot , josko se halu sieltä tulis takas ?
Tekeekö mies kotitöitä tai ottaako muuten sua huomioon ? Jos ei , niin on aika ymmärrettävää , ettei sun tee enää mieli. Kuka sitä nyt haluais palvella toista ensin päivällä kodin hengettärenä ja kokkina ja yöllä sit jatkaa samaa rataa ...

Sanot miehelle, mitä kirjoitit tuohon. Tai näytät tän ketjun. Asia painaa sinua ja seksisuhdetilanteenne ei ole mitenkään tasapainoinen ja kahdenvälinen.

Ehdota terapeuttia, jos haluatte jatkaa. Pohdintaa tarvitsee niin sinun suhteesi mieheen ja seksuaalisuuteesi sekä miehen melko eläimellinen "vain pano riittää mulle eikä lasteni äidin tunteilla tai tarpeilla ole merkitystä" -asenne.

PS. Hyvin usein n. 7vuoden yhdessäolon jälkeen tulee joitain ongelmia parisuhteeseen ("7years itch"). Eiköhän tuosta voi selvitä hyvällä tahdolla.

Jaksamista!

"Luulis ettei miestäkään kiihottais kun tietää et toista ei vois vähempää kiinnostaa."

Ei hän olekaan kiihottunut. Huomaan sen siitä, että kestää vaan kauemmin laueta nykyään. Ennen laukesi liian nopeasti.

"Onhan toi vaikea tilanne. Mihin on kadonnut romantiikka ?
Mitäs jos yrität sopia miehen kanssa , että kuukauteen ei panna - ja katsot , josko se halu sieltä tulis takas ?
Tekeekö mies kotitöitä tai ottaako muuten sua huomioon ? Jos ei , niin on aika ymmärrettävää , ettei sun tee enää mieli. Kuka sitä nyt haluais palvella toista ensin päivällä kodin hengettärenä ja kokkina ja yöllä sit jatkaa samaa rataa ..."

Ei meillä koskaan romantiikkaa ole ollutkaan. Nyt kun ajattelen, niin en ymmärrä miksi edes olemme olleet yhdessä näinkin kauan. Jotenkin en usko, että haluni tulisi takaisin kuukaudessa, aika paljon pitäisi miehen(kin) muuttua. Ei hän tee juuri kotitöitä eikä huomioi minua. Minä taidan olla hänen arvojärjestyksessään jossain neljäntenä vasta (1. mies itse 2. tietokone/tv 3. lapset 4. minä). Seksissä hän ei ole koskaan välittänyt minun tyydytyksestäni, pääasia että itse saa. Tämä on ihan p**seestä!

Jos miehelle tämän sanon, vuodatan ulos kaiken, hän kyllä kuuntelee, ehkä vähän hymähtelee, saattaa kysyä, että mikähän siihen auttaisi. Sitten kun keskustelu on hänen mielestään päättynyt, kysyy innoissaan että, "no, ollaanko nyt silleen?". Jotenkin hänelle ei mene perille sanomani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos miehelle tämän sanon, vuodatan ulos kaiken, hän kyllä kuuntelee, ehkä vähän hymähtelee, saattaa kysyä, että mikähän siihen auttaisi. Sitten kun keskustelu on hänen mielestään päättynyt, kysyy innoissaan että, "no, ollaanko nyt silleen?". Jotenkin hänelle ei mene perille sanomani.

edelleen, näytä tämä ketju.

Joka kerta, kun miehes kysyy saako vai ei, niin vastaat ei. Katsot kauanko kestää ennen kuin mies alkaa ihmettelemään. Sitten kerrot, mitä tunnet ja mitä haluat ja jäät odottamaan, saatko mitä haluat. Jos et saa niin eroatte tai elätte ilman seksiä. Säälistä tai tavasta et enää anna!!!

Tietääkö miehesi, että suurin osa (nyky)miehistä kokee äärimmäisen tärkeäksi partnerin tyydyttämisen? Useat eivät edes halua silloin, jos toinen ei halua.

Jos miehesi haluaa vain "tyhjentää kassinsa", siihen on olemassa kaksi keinoa: masturbaatio tai prostituutio.

Kumpaa hän haluaa harrastaa, kun lopetat alistumisesi?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Joka kerta, kun miehes kysyy saako vai ei, niin vastaat ei. Katsot kauanko kestää ennen kuin mies alkaa ihmettelemään. Sitten kerrot, mitä tunnet ja mitä haluat ja jäät odottamaan, saatko mitä haluat. Jos et saa niin eroatte tai elätte ilman seksiä. Säälistä tai tavasta et enää anna!!!

Saan varmaan odottaa lopun elämäni, jos sille linjalle lähden. Täytyy varmaan vaan alkaa kieltäytyä. Ei se montaa kieltäytymistä vaadi, että mies alkaa kyselemään. Olen sitä ennenkin yrittänyt. Aina mies vaan saa puhuttua asian niin, että annan lopulta kuitenkin. Jos tällä kertaa pysyn kannassani, siitä tulee kyllä alkamaan tämän suhteen suurin konflikti. En usko, että siitä on enää paluuta sitten. Apuva...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mies kysyy saako vai ei, ja jos saa, niin pannaan pikaisesti

Ensi kerralla vastaat, että saa, jos hän saa sinut haluamaan

Siinäpä se, kun ei saa minua haluamaan. On sitä joskus kysynytkin, että kuinka saisi minut haluamaan -- ei mitenkään. Enkä edes halua, että yrittää mitään, tuntuisi ihan tyhmältä.

Siinäpä se, kun ei saa minua haluamaan. On sitä joskus kysynytkin, että kuinka saisi minut haluamaan -- ei mitenkään. Enkä edes halua, että yrittää mitään, tuntuisi ihan tyhmältä.

Tuolla asenteella se ei varmasti tule koskaan onnistumaan. Yleensä se tarvitsee rauhallista aikaa ja kokeilua, mikä innostaa.

Tantraseksi voisi hyvä aloitustapa.

Tuolla asenteella se ei varmasti tule koskaan onnistumaan. Yleensä se tarvitsee rauhallista aikaa ja kokeilua, mikä innostaa.

Tantraseksi voisi hyvä aloitustapa.

Siis kun minua ei koko ihminen kiinnosta seksuaalisesti sitten pätkääkään. Ihan sama, jos jonkun miespuolisen kaverin kanssa pitäisi harrastaa seksiä. Se tunne kertakaikkiaan puuttuu. Tämänkin olen miehelle kertonut, ei häntä vaan tunnu haittaavan.

Itse elin suhteessa, jossa en loppuajasta enää tuntenut minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa miestä kohtaan. Pikemminkin etoi ajatuskin. Vuoden ajan olimme yhdessä ilman seksiä, kunnes lopetin suhteemme.

Yhteistyössä