S
sisko
Vieras
Siskollani on pian 3vee lapsi, joka ei puhu juuri mitään, hölisee omiaan vaan. Muutenkin on hieman erikoinen lapsi mielestäni, saa raivareita kylässä yms. Lapselle oli 2vuotisneuvolassa sanottu, että jos ei puolessa vuodessa ala puhua, pitää siskon ottaa yhteyttä puheterapeuttiin. Eivät ottaneet. Nyt sain kuulla, että kaupungissa,jossa asuvat, ei ole 3vuotisneuvolaa, vaan vasta 3,5vuotisneuvola. Olen ajatellut, että kohta ne puuttuu puheeseen siellä ja lapsi saa hoitoa, mutta nyt huolestuin. Apuhan menee ihan liian pitkälle, jos sitte vasta puheeseen puututaan!
Siskoni on tosi tarkka siitä, että häntä ei neuvota missään asiassa, etenkään lastehoidollisissa. Hän, kuten myös miehensä, ovat sellaisia, että ikäviä asoita ei ole, jos niistä ei tiedä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tuon lapsen on päästävä tarvitsemaansa terapiaan. Miten sanon siskolle nätisti asiasta? en missää nimessä halua loukata häntä, koska sitten voi olla, että hän ei vie lasta neuvolaankaan....
Siskoni on tosi tarkka siitä, että häntä ei neuvota missään asiassa, etenkään lastehoidollisissa. Hän, kuten myös miehensä, ovat sellaisia, että ikäviä asoita ei ole, jos niistä ei tiedä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tuon lapsen on päästävä tarvitsemaansa terapiaan. Miten sanon siskolle nätisti asiasta? en missää nimessä halua loukata häntä, koska sitten voi olla, että hän ei vie lasta neuvolaankaan....