Miten sanotaan englanniksi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rääpäle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rääpäle

Vieras
Eli tämä: Käsitin asian väärin ja koko juttu on minun syytäni. Toivoisin kuitenkin, että voisitte lähettää ____n minulle.

Haluaisin apua koska en ole varma miten tuon lauseen voi sanoa yksinkertaisesti englannin kielellä. :) Enkä halua kertoa tuota kyseistä sanaa, jonka paikalla on viivat. Josko joku silti osaisi auttaa minua.

Alkuperäinen kirjoittaja rääpäle:
Mitä tuo regardless tarkoittaa ja onko se oikein, siis se lause?

Se tarkottaa "siitä huolimatta".

On tuo ihan oikein, mutta ei siihen nähden, jos puhe on jostakin, josta ootte jo puhuneet. Tuulimyllyn lämmittäjänkin versio on ok, mutta tosi epävirallinen fuck-sanoineen. En sitä kyllä käyttäs.

Jos tahdot jaskan versiota käyttää ja kyse on jostakin aikaisemminkin keskustellusta tavarasta tms. niin laita a tilalle the.

Googlen kääntäjäkin ilmaisee tuon ymmärrettävästi:

I realized it wrong and the whole thing is my fault. But I would hope that you will send me a ____n.

http://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT#fi|en|

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

On tuo ihan oikein, mutta ei siihen nähden, jos puhe on jostakin, josta ootte jo puhuneet. Tuulimyllyn lämmittäjänkin versio on ok, mutta tosi epävirallinen fuck-sanoineen. En sitä kyllä käyttäs.

Jos tahdot jaskan versiota käyttää ja kyse on jostakin aikaisemminkin keskustellusta tavarasta tms. niin laita a tilalle the.

Joo, puhe on sellaisesta jutusta, jonka yhden ebay myyjän piti lähettää minulle mutta tyhmyyksissäni peruin kaupat, vaikka olin jo maksanut sen. Pitkä juttu... Voiko tuota regardless sanaa sit käyttää? Vai ymmärsinkö väärin (tämänkin)?

Joo, puhe on sellaisesta jutusta, jonka yhden ebay myyjän piti lähettää minulle mutta tyhmyyksissäni peruin kaupat, vaikka olin jo maksanut sen. Pitkä juttu... Voiko tuota regardless sanaa sit käyttää? Vai ymmärsinkö väärin (tämänkin)?

Kyllä voi. Muutat vain tuon a-artikkelin the-artikkeliksi.

Jos joku vielä haluaisi auttaa niin tässä olis yks pätkä käännettäväksi: "...eikä niinkuin ensin luulin." Voiko tuon perusteella kääntää lauseen lopun? Sanajärjestys ei ole mun heiniä... :ashamed:

Tuulimyllyn lämmittäjänkin versio on ok, mutta tosi epävirallinen fuck-sanoineen. En sitä kyllä käyttäs.

Sillä pilaisi mahdollisuutensa tuotteen saamiseen, jollei aiempi keskustelu ole ollut yhtä epävirallista.

"They felt, in fact, tremendously bucked-up, which was how Lady Ramkin would almost certainly have put it and which was definitely several letters of the alphabet away from how they normally felt."
- Terry Pratchett (Guards! Guards!)

Voiko sen sanoa "not ___ like I first thought"? Vai onko väärin?

Siis mitä sä olet tuohon viivan paikalle laittamassa? Jonkun sanan vielä vai? Ihan nyt riippuu siitä mistä on puhumassa, että voiko noin sanoa. Sano koko lause nyt alusta loppuun minkä haluat sanoa, voithan jättää sen tilattavan esineen pois jos haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Voiko sen sanoa "not ___ like I first thought"? Vai onko väärin?

Siis mitä sä olet tuohon viivan paikalle laittamassa? Jonkun sanan vielä vai? Ihan nyt riippuu siitä mistä on puhumassa, että voiko noin sanoa. Sano koko lause nyt alusta loppuun minkä haluat sanoa, voithan jättää sen tilattavan esineen pois jos haluat.

No tuota... :D Saakohan tästä selvää, vastaavanlainen lause: "Tuote onkin ___ EIKÄ ____ NIINKUIN ENSIN LUULIN."

Heh. :D

Yhteistyössä