Miten satuitte ensimmäistä kertaa tulemaan tälle palstalle? ja kauanko siitä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja

Vieras
Itse kirjoittelin aiemmin vauva-lehden palstalla ja joskus siellä oli linkkejä tänne palstalle.. Kävin joskus aina katsomassa kaksplussalla, mutta lopullisesti jämähdin tänne, kun vauvalehden sivut eivät enää meidän koneella auenneet.. Vauvalehdellä alkoikin olla jo niin paljon provokirjoituksia ja muiden haukkumista, että hyvä sieltä oli päästä pois.. nykyisin tämä kaksplussan menokin alkaa valitettavasti mennä samaan suuntaan... Aikaa siitä, kun tänne tulin, on nyt noin 2 vuotta..

Vauvalla palstailin minäkin esikoisen syntymän aikoihin, en muista miksi vaihdoin. Tänne oli aluksi todella vaikea tulla, muistan kuinka tuntui ulkopuoliselta. 4v enemmän tai vähemmän täällä ollut..

esikoisen syntymän jälkeen kävin täällä satunnaisesti lukasemassa jotain exän sukulaispojan koneelta. lopullisesti tänne kirjauduin keskimmäisen raskauden alussa.. eli n.5v olen käynyt täällä reilu 3v kirjautuneena =)

En muista miten tänne päädyin. Taisi olla niin että joku huumorilinkki tuli tänne johonkin ketjuun ja jäin sitten tänne. Kaverikin kehui. Vuosi sitten kesällä aloin palstailla. Olen peräti niinkin tuore tapaus, vaikka mulla on aika monta kirjoitusta.. :whistle:

Olin ex-miniän kanssa keskisuomen keskussairaalassa yhden yön ennen pojanpojan syntymää. Siellä makoilimme perhehuoneessa ja luimme kaksplussia. Sieltä sit otin osoitteen jakotiin päästyäni tulin katsomaan ja koukkuun jäin.
Pojanpoikanen täytti toukokuussa 5 vuotta, että jo niiiin kauan tässä olen pyörinyt.

Siiryn helistimestä tänne tammikuun lopulla kun vauvamme syntyi,en jaksanut olla enään helistemessä.
En muista milloin kirjauduin.
Ai joo siellä oli joku linkki tänne ja kävin kattoo sen sitten vaihdoin

Taisin rekisteröityä sysksyllä 2005 ja sitten oli pitkä väli etten käynyt juurikaan ollenkaan, olin enemmän vauva-lehden sivuilla. Sitten tammikuussa 2006 tulin takaisin kun siellä se meno meni ihan mahdottomaksi. Sieltä asti olen täällä notkunut :wave:

Tammikuussa 2004, kun pitkään odotettu netti vihdoin aukesi. Mulle tuli Kaksplus lehtenä silloin ja sieltä luin et näillä sivuilla on mm chat. Ajattelin et josko sieltä löytyis uusia kavereita ja niinhän sieltä löytyikin.

:wave: kaikille vanhoille chat-tutuille!

Uusimmat

Yhteistyössä