miten se on keltään poes jos olen massasta poikkeva äiti?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lily-carmilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laittakaa joku kuvaa :) Vaikka netistä kuukkeloimalla. Kun en minäkään ainakaan näiden kirjoitusten perusteella ketään mitenkään erityisemmin massasta poikkeavana pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkamekkomamma:
Laittakaa joku kuvaa :) Vaikka netistä kuukkeloimalla. Kun en minäkään ainakaan näiden kirjoitusten perusteella ketään mitenkään erityisemmin massasta poikkeavana pidä.

No mie en kovin monesti oo törmänny ainakaan samanlaisiin kampauksiin kun itelläni! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Näköjään moni teistä ei ole vielä päässyt siihen vaiheeseen jolloin ei kiinnosta paskan vertaa mitä muut itsestä ajattelee. On muuten vapauttava tunne B)

MIKSI niin moni vaivaa päätään sillä, mitä muut heistä ajattelee? Eihän niitä ajatuksia edes kuule, miten niistä viitsii välittää...

Ja kuinka moni keksi päässään nuo tuollaiset ajatukset, että "tuokin ihan selvästi tuijotti minua, koska minä nyt olen vähän tällainen ja tuollainen"? Todellisuudessa ohi kävellyt tuskin noteerasi millään tavalla :D
Huonosta itsetunnostako tuo johtuu? Vai pienen paikkakunnan syndroomasta - siellähän kaikki tuntee toisensa ja tietää toisten asiat paremmin, kuin omansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Joo, voi tulla olo että joku tuijottaa :laugh: Mä en vaan pääse mihinkään päivisin kyttäämään kun pitää töissä jököttää.. .Tosin tässä torinlaidalla ollaan iin pitää sit tuijotella ikkunasta :xmas:

näkeekö siitä bussipysäkeille? :D etit vaan katseellasi haalistunutta ruskeaa tukkaa jossa punaisia raitoja ja noita aika erottuvia vaunuja :) nyt suihkuun

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkamekkomamma:

No mie en kovin monesti oo törmänny ainakaan samanlaisiin kampauksiin kun itelläni! :D

Olis kiva nähdä kuva ;) Ite tykkään kans leikitellä hiuksilla, on ollu puolikasta permistä, rastaa, pikkulettejä, sateenkaariraidoitusta, vihreää, violettia, mustaa... Tosin nyt on tämmöinen perusmammamalli, kerrostettu leikkaus punaisin raidoin.

http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs28355/hji/medium/2007-short-yellow.jpg

tollasen värin ajattelin seuraavaksi laittaa.tai ainakin osittain. en oikein omaa kuvaa viitsi laittaa kun siitä naamasta mitään selville saa :)

Yhteistyössä