Miten se vaan onkin niin, että hoikkana saa enemmän kiinnostusta miehiltä kuin isona? Onko kukaan huomannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoikistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoikistunut

Vieras
Kun aina sanotaan, että kaikille löytyy ottajia ja varmasti onkin niin, mutta olen kyllä selvän trendin havainnut kiinnostuksessa tässä eri olomuotojen aikana.

Ikää mulla 27v, pituus 170cm ja paino nyt 60kg. Vielä viime vuonna se oli 78kg. Olen mielestäni ihan kaunis ja olen saanut kehuja ulkonäöstäni. Kropan mallini on sellainen, että se antaa aika paljon anteeksi läskiä ja treenin ansiosta on lihastakin.

Ero miesten kiinnostuksessa on kuitenkin ihan huima. Olin varsin kiinnostunut eräästä miehestä noin vajaa vuosi sitten, mutta hän ei ollut minusta. Nyt törmäsimme uudestaan ja tilanne oli toinen, hän ei ollut tunnistaa minua. Ja olen huomannut, että minua katsotaan eri tavalla nykyään.

Itsetunto mulla ei ole ikinä ollut kiinni painosta tai kropan mallista, joten sekään ei voi olla syynä. Mutta näin hoikkana tuntuu kuin astuisi uuteen maailmaan.

Onko muut hoikistuneet huomanneet tällaista?:)

Niin, mut entäs jos olisit hoikkana panostanut pukeutumiseen yhtä paljon.. Olis voinut taas kääntyä tilanne:)

Mut joo, huomattu on. Lienee ihan luonnollista.

No mä olen tällänen ääripää surffailija joko oon tanakka tai sitten tosi hoikka, hoikkana ei ollut kauhean kiva kuulla kommentteja tyyliin: jäikö perse aamulla kotiin jne..Joten ehkä mä mielummin olen sit vähän pulska. :D

Ihan totta, sama tapahtui minulla eli painon mukaan kiinnostusta enemmän ja vähemmän. Onneksi myös isona tyttönä kiinnostusta riitti, mutta tosi paljon vähemmän kuin hoikempana. Mutta samahan se on miehillä, itsekin mieluummin lähestyn iskumielessä hoikkaa miestä kuin tukevaa, jopa silloin kun itse olin tukevassa kunnossa.

No mä olen tällänen ääripää surffailija joko oon tanakka tai sitten tosi hoikka, hoikkana ei ollut kauhean kiva kuulla kommentteja tyyliin: jäikö perse aamulla kotiin jne..Joten ehkä mä mielummin olen sit vähän pulska. :D

Joo, mulla oli vähän samaa ongelmaa, hoikkana ei aluksi ollut persettä ja pulleana oli. Ratkaisu oli hakea salilta lihaksia sinne takaupuoleen, paljon parempi vaihtoehto:) Nyt on kaunis, pyöreä takapuoli, lihasta;)

Onneksi ympärilläni olevat ihmiset kuitenkin olivat sen verran fiksuja, että eivät ikinä kommentoineet mitään.

itse oon ollu lähes koko elämäni ylipainoinen, en paljoa, mutta jonki verran, aina on ollu vientiä ja hyvin on ollukki :) no, sitten lasten odotusaikana ja niiden jälkeen paino nousi pilviin asti :( ja ylipainoa oli paljon, korkeimmillaan painoin 134kg, sillon ei kyllä baarissa ollut vientiä, kukaan kattonu edes päälle, no toisaalta onhan mulla mies kotona, ettö en mitää baarista etsinytkään, mutta kyllähän ne katseet ja flirtit itsetuntoa nostaa...
nyt olen sit laihtunu 50kg, ylipainoa on edelleen n.18kg, mutta samoissa lukemissa ollaan, kun aina nuorempanakin ja nyt joka baari reissulla olisi vientiä ollut. Että kyllä se vaan niin on, että monet katsovat ulkonäköä, laihemmilla on enemmän vientiä. sisäinen kauneushan se tärkein on, mutta monesti ulkonäkö entaa ensi vaikutelman, valitettavaa toisaalta.

[QUOTE="hohhoijaa";26237537]Mites miesten vartalot? Miellyttääkö rehellinen suomalainen järvivartalo, joka sisältää kallilla kasvatetun kaljamahan vai pitääkö olla hoikka?[/QUOTE]

Ei tarvitse olla hoikka, mä en kato ensimmäisenä ulkokuorta, perussiisteys riittää..Enemmän merkkaa miehen katse ja se miten hän käyttäytyy.

En ole huomannut vaikka pahimmillaan painoin liki 160 kiloa ja nyt melkein 100 kiloa vähemmän. Ihan samalla lailla olisi ollut vientiä silloin kun olisi nytkin.
(Ja silloin tapasin mieheni menin naimisiin)

Ja minulla sentään tuo heitto melkoinen.
:)

Ihan mieletön painonpudotus. Leikattiinko sinut ja lopuksi vatsanahkakiristys?

Kuinka paljon sinulla on pituutta?

Niin ja onnea painonpudotuksesta.

[QUOTE="Wow";26237643]Ihan mieletön painonpudotus. Leikattiinko sinut ja lopuksi vatsanahkakiristys?

Kuinka paljon sinulla on pituutta?

Niin ja onnea painonpudotuksesta.[/QUOTE]

Minulla oli kasvain vatsassa ja se leikattiin (ja sen mukana sitten vatsalaukku ja suolta.) Ja kyllä. Tuon laihtumisen jälkeen joutui kiristämään vatsanahan (ja saisin myös käsivarsien ihon kiristyksen mutta en ole vielä päättänyt tahdonko.)

Olen 160 cm pitkä.

[QUOTE="hohhoijaa";26237537]Mites miesten vartalot? Miellyttääkö rehellinen suomalainen järvivartalo, joka sisältää kallilla kasvatetun kaljamahan vai pitääkö olla hoikka?[/QUOTE]

Kyllä hoikka/atleettinen miellyttää enempi. En tykkää kaljamahoista yhtään. Ei nyt varmaan pieni maha kuitenkaan este ole, jos muuten on miellyttävä mies.

Kuvittelin, että tuon totuuden ovat kaikki tienneet, mutta palsta todistaa taas kuvitelmani vääräksi. Uskomattoman moni lihava yrittää näköjään huijata itseään.

[QUOTE="näin on";26237947]Kuvittelin, että tuon totuuden ovat kaikki tienneet, mutta palsta todistaa taas kuvitelmani vääräksi. Uskomattoman moni lihava yrittää näköjään huijata itseään.[/QUOTE]

Noh minä voin kyllä ihan omasta kokemuksesta sanoa etten saanut ennen (lihavana) yhtää vähempää huomiota kuin nyt normaalipainoisena.

Se mikä minusta mielenkiintoista näissä painokeskusteluissa on se, että keskimäärin (poikkeuksia toki on) vaikuttaa lihavammilla on parempi itsetunto ja suurempi toleranssi variaatoiden suhteen.

Osalla hoikista on kova tarve vakuutella että vain ja ainoastana heidän bmi:llään voi olla kaunis ja onnellinen. Joskus mietityttänyt mikä siinä takana?

Vaatiiko hoikkuus näiltä ihmisiltä niin paljon että kokevat loukkaukseksi sen että joku toinen joka ei samoja "uhrauksia" ulkonäkönsä etene tee, voi kuitenkin olla kaunis ja onnellinen?

Huomautan vielä, että tuo oli karkea yleistys. Läheskään kaikki hoikat ihmiset eivät ole hoikkuusfanaattisia ja epävarmoja saati että pelkäisivät toisenpainoisten onnellisuutta. Vähemmistö vain... mutta aika näkyvä vähemmistö?

Noh minä voin kyllä ihan omasta kokemuksesta sanoa etten saanut ennen (lihavana) yhtää vähempää huomiota kuin nyt normaalipainoisena.

Se mikä minusta mielenkiintoista näissä painokeskusteluissa on se, että keskimäärin (poikkeuksia toki on) vaikuttaa lihavammilla on parempi itsetunto ja suurempi toleranssi variaatoiden suhteen.

Osalla hoikista on kova tarve vakuutella että vain ja ainoastana heidän bmi:llään voi olla kaunis ja onnellinen. Joskus mietityttänyt mikä siinä takana?

Vaatiiko hoikkuus näiltä ihmisiltä niin paljon että kokevat loukkaukseksi sen että joku toinen joka ei samoja "uhrauksia" ulkonäkönsä etene tee, voi kuitenkin olla kaunis ja onnellinen?

Huomautan vielä, että tuo oli karkea yleistys. Läheskään kaikki hoikat ihmiset eivät ole hoikkuusfanaattisia ja epävarmoja saati että pelkäisivät toisenpainoisten onnellisuutta. Vähemmistö vain... mutta aika näkyvä vähemmistö?

samaa mieltä mummeliisa sun kanssa :)

Yhteistyössä