E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh minä voin kyllä ihan omasta kokemuksesta sanoa etten saanut ennen (lihavana) yhtää vähempää huomiota kuin nyt normaalipainoisena.
Se mikä minusta mielenkiintoista näissä painokeskusteluissa on se, että keskimäärin (poikkeuksia toki on) vaikuttaa lihavammilla on parempi itsetunto ja suurempi toleranssi variaatoiden suhteen.
Osalla hoikista on kova tarve vakuutella että vain ja ainoastana heidän bmi:llään voi olla kaunis ja onnellinen. Joskus mietityttänyt mikä siinä takana?
Vaatiiko hoikkuus näiltä ihmisiltä niin paljon että kokevat loukkaukseksi sen että joku toinen joka ei samoja "uhrauksia" ulkonäkönsä etene tee, voi kuitenkin olla kaunis ja onnellinen?
Huomautan vielä, että tuo oli karkea yleistys. Läheskään kaikki hoikat ihmiset eivät ole hoikkuusfanaattisia ja epävarmoja saati että pelkäisivät toisenpainoisten onnellisuutta. Vähemmistö vain... mutta aika näkyvä vähemmistö?
![]()
Noh minä voin kyllä ihan omasta kokemuksesta sanoa etten saanut ennen (lihavana) yhtää vähempää huomiota kuin nyt normaalipainoisena.
Se mikä minusta mielenkiintoista näissä painokeskusteluissa on se, että keskimäärin (poikkeuksia toki on) vaikuttaa lihavammilla on parempi itsetunto ja suurempi toleranssi variaatoiden suhteen.
Osalla hoikista on kova tarve vakuutella että vain ja ainoastana heidän bmi:llään voi olla kaunis ja onnellinen. Joskus mietityttänyt mikä siinä takana?
Vaatiiko hoikkuus näiltä ihmisiltä niin paljon että kokevat loukkaukseksi sen että joku toinen joka ei samoja "uhrauksia" ulkonäkönsä etene tee, voi kuitenkin olla kaunis ja onnellinen?
Huomautan vielä, että tuo oli karkea yleistys. Läheskään kaikki hoikat ihmiset eivät ole hoikkuusfanaattisia ja epävarmoja saati että pelkäisivät toisenpainoisten onnellisuutta. Vähemmistö vain... mutta aika näkyvä vähemmistö?
![]()
Laihduin keskimmäisen lapsen jälkeen yli 20 kg ja aloin olla jo ihan normimitoissa. Olen vielä melko runsastissinen ja hoikentunut kroppa vielä korosti sitä. Miesten huomio allötti minua niin paljon, että lihotin kilot takaisin. Ihanaa, nyt saa olla ihan rauhassa. Olen paljon varmempi itsestäni, kun tiedän, etteivät ukot kuolaa perään. Nuorena sain ihan oikeasti kärsiä siitä, koska minulla on ns. tiimalasivartalo (tai olisi jos olisin hoikka) ja isot tissit. No, mitäköhän ne miehet sitten tuijotti, vaikken pitänyt mitään paljastavia vaatteita. Innokkaimmat kävivät jo käsiksi ja se oli nuorelle naiselle ihan kamalaa. Kohta voisi laihduttaa taas, ikää alkaa olla sen verran, etteivät miehet ole enää kiinnostuneitaOnneksi oma mies pitää minusta tälläisenäkin, mutta hänkin myönsi, että tavatessamme hän huomioi ensimmäisenä rintani, huoh...