Miten selviän tulevista viikoista? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoli

Vieras
Tänään aloitan 3kk kestävän kurssin. Lapset vien ekaa kertaa päiväkotiin,ja sekin rassaa ihan älyttömästi. Nuorin ei nukkunut kunnolla viime yönä, joten jouduin valvomaan itsekin.

Viikon on kestänyt ´aamupahoinvointi´. Helpottaa kun syö jotain. Tänään ei kuitenkaan mene aamupala alas,jogurtti vain ja kahvi.Sillä ei pitkälle pötkitä,ja tulee varmaan kurssilla paha olo :( Jotain pientä evästä varattava autoon mukaan.

Hirveä stressi kaikesta! Älytön ikävä lapsia,ja samalla pelottaa että miten itse pystyn tähän,jos nyt sitten raskaana olen.
Oma auto rikki,laina-autolla ajelen. Ja lapset pitää viedä hoitoon koulureitiltä reilusti poiketen,joten joudun lähtemään klo 7 jo ajelemaan (paitti tänään alkaa myöhemmin). Älytön väsymys....
Toivottavasti nyt sitte raskaana olen eikä ole mitään muuta,tosi pelottavaa tämä väsymys ja pahoinvointi!

niin että työttömyysrahaa pitäsi saaha mutta kurssillekaan et halua mennä vaan loisia kotona tekosyyllä aamupahoinvointi ja ikävä ja huonosti nukuttu yö jne.

Kurssi on järjestetty ihan työpaikan toimesta,eli töihin menen tuon 3 kk jälkeen..Työpaikka on paljon lähempänä eikä tarvitse matkaan varata tuntia.
Sitkeys on iän myötä karissut pois ihan selvästi,ikää yli 30 vee ja pienikin pahoinvointi saa päivän pilalle,pelottaa jos olo menee tosi kurjaksi. Kun PAKKO siellä kurssilla nyt vaan on istua.

No ihan varmasti selviät kun heität huolet nurkkaan ja asennoidut oikein. Sekin helpottaa jo älyttömän paljon kun sinulla on auto käytössäsi, eikä tarvitse kävellä aamupakkasilla lapsia eri hoitopaikkoihin ja keretä bussiin yms.
Itselläkin ollut melkoinen aamupahoinvointi ja mieletön väsymys nyt alkuraskaudesta, 2 lasta ja töissä on vaan kuljettava ja eläimet hoidettava, mutta eihän tämä ole kuin normaali arkea mitä eletään, eikö totta? :)
Ja tuota väsymystä olen itse ainakin hoitanut niin, että mennyt lasten kanssa kahdeksalta nukkumaan iltaisin, niin saa levättyä hyvin itsekin.

Stressi ja unettomuuskin voi aiheuttaa pahoinvointia. Nyt on niin paljon muutosta teidän elämässä, että varmasti jännittää paljon. Yritä vaan keskittyä kaikkeen juuri ja juuri pakolliseen ja anna miehen hoitaa esim. ruokaostokset. Syötte vaikka valmisjuttuja alkuvaiheessa. Kyllä se siitä vähitellen :hug:.

Kiitos tsempistä :)
Jännittää kyllä aivan älyttömästi,kun on ihan tuntematon kurssipaikka ja iso ryhmä. Ihan hyvin voi tämä olo johtua siitäkin. Loppuviikosta varmaan jo parempi mieli ja olo :)
Mullakin iso lauma eläimiä hoidettavana aina aamuisin,puoli tuntia saa varata siihenkin.

En mää laiskuuttani höpötä, mutta huonon olon ollessa on inhottavaa olla poissa kotoa! :( Jos olen raskaana, saan ilokseni varmasti myös vahvan huimauksen niinkuin edellisissäkin raskauksissa :D

tunnutpa olevan positiivinen, käy kurssis tai ilmoita työkkäriin että et ole kykenevä ottamaan kurssia tai töitä vastaan kun erran lapsetkin pitää ekaa kertaa viedä hoitoon

Itse aloitan kurssin nyt 1.5 vuoden sairasloman jälkeen ja mulla alko väsymys pari viikkoa sitten,ja sitä myöden myös huono olo kun uni ollut pinnallista,liitän sen tuohon kurssin aloitukseen.Jännitystä varmaan sullakin,kyllä se siitä lähtee sitten luistaa!

Onneksi ihmiset ovat aika mukavia joka paikassa, että ei varmaan mitään hirviöitä tule olemaan teidän luokallannekaan :D. Ja se on varma, että siellä on monta ketä jännittää vähintään yhtä paljon. Harvalle se on ihan läpihuutojuttu aloittaa jotakin uutta uusien ihmisten keskellä. Tsemppiä! :)

Yhteistyössä