Miten selviätte jos olette mokanneet humalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastan myös avokkiani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastan myös avokkiani

Vieras
Tuossa se kysymys olikin. Jos olisitte mokanneet, ja pahasti..

Menin ympärikännissä kertomaan eräälle miehelle mesen kautta että tykkään siitä, ja sanoin että voit kysyä asiaa minulta uudelleen kun olen selvinpäin. Se lupasi kysyä, huhhuh. Mutta ei sitten sanonut mitään mitä minusta ajattelee.

Kaikki lähti siitä, kun se kysyi mitä mieltä olen hänestä. Vastasin vaan että "mitenniin?" Ja sen jälkeen että sanoin "mitäs sinä minusta" Taisi vastata tähän hän että mitä se tähän liittyy? Mutta kaiken tämän jälkeen se sanoi kuitenkin hyvät yöt. Loppuvaiheessa keskustelua koko homma meni ihan sekavas kun teguilat vaikutti mun kirjotus+ajattelukykyyn. Tämä sitten vaan lohdutteli että uus näppis voi olla aluksi vaikea. :)

Voisin vajota maan alle! Ja eilen häpesin niin paljon että piilouduin ettei voida jutella netin kautta. Tänään voisin uskaltautuakin.... Tosiasiassa olen tuntenut hänet pari vuotta mutta ajatellut usein keväästä asti.. mutta mun suunnitelma oli että pidän suuni kiinni ja kylmetyn suohon suuntaan! Oman miehen kanssa menee välillä hyvin, mutten voi siitä varmaan luopuakaan. Parasta tässä on se, etten tiedä nolasinko vain itteni vai oliko hänen aiempi käyttäytyminen minua kohtaan vain kuviteltua kiinnostusta. Toisaalta, jos hän ei välittäisi niin miksi se lupasi kysyä uudelleen asiaa? Ikinä ei pidä olla nettiä käytössä jos on ottanut! Ja tämä mies on avokkini kaveri. Kuolen tähän ahdistukseen! Avokilleni selitin että vitsailin vähän sun kaverille ja kerroin mitä olin sanonut.... mm. myös että avokkini on vain panokaveri, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. :D ja ehkä siksi vakuuttelin tuota tykkäämistä sillä että siitä voi kysellä vielä uudelleen... Mitä mun päässä sillon liikkui?
Ei mitään. Kiitos kun sain pur

Tähän ei auta suklaakaan. Miten te selviydytte, kun ei nyt voi selvittääkään asiaa;juttukaveri on hukassa. Oman miehen kainalo tuntuu nyt paremmalle, mutta silti vietän aikaa netissä paljon enemmän... :/ Kolmen kimppa? :D

Tässä ei pelkät antamiset ole kyseessä, minä en jakamaan ala. En ikinä! Minä haluan perustaa perheen ja olla onnellinen vain yhden ihmisen kanssa. Mennä naimisiin ja elää normaalia elämää. :) Ps. säikyn tänä aamuna kun joku tulee sivuston linjoille (jossa voi jutella) hui. :D

Alkuperäinen kirjoittaja rakastan myös avokkiani;22159493:
Anteeksi mitä? Katua vai kaatua? :D

Pur-kautua. Ei tuossa mitään vakavaa ole tapahtunut. Pientä flirttiä. Nyt voit selvin päin päättää mitä haluat jatkossa. Haluatko kentiäs enemmän?

[QUOTE="vieras";22159539]Pur-kautua. Ei tuossa mitään vakavaa ole tapahtunut. Pientä flirttiä. Nyt voit selvin päin päättää mitä haluat jatkossa. Haluatko kentiäs enemmän?[/QUOTE]

Haluan koko helvetin miehen. Enkä voi tunteille mitään, se tässä pa*kinta onkin. Oma mieheni ryyppää paljon, ehkä silloin olisi helpointa lähteä. Ikävä silti tulisi, vaikka välillä inhottaa kamalasti olla kun ongelmia riittää. Joskus taas on niitä mukaviakin hetkiä, jos on aikaa.. Mutta kun en tiedä missä mennään niin hyvä tässä on mitään sanoa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja rakastan myös avokkiani;22159551:
Haluan koko helvetin miehen. Enkä voi tunteille mitään, se tässä pa*kinta onkin. Oma mieheni ryyppää paljon, ehkä silloin olisi helpointa lähteä. Ikävä silti tulisi, vaikka välillä inhottaa kamalasti olla kun ongelmia riittää. Joskus taas on niitä mukaviakin hetkiä, jos on aikaa.. Mutta kun en tiedä missä mennään niin hyvä tässä on mitään sanoa. :(

Itse neuvoisin harkisemaan ja selvittämään, kannattaako nykyistä suhdetta jatkaa. Uuden ihastuksen en antaisi päätökseen vaikuttaa.

[QUOTE="vieras";22159562]Itse neuvoisin harkisemaan ja selvittämään, kannattaako nykyistä suhdetta jatkaa. Uuden ihastuksen en antaisi päätökseen vaikuttaa.[/QUOTE]

Tässä suhteessa olen saanut monet mustelmat fyysisesti, jos mies suuttuu jostain. Sillä on ongelma hillitä itseään. Yleensä piikittelen siitä ettei se koskettele minua tarpeeksi/kattele minun jalkoväliä yhtälailla kun netin reikiä. Seksi on kuitenkin hänenkin mielestä hyvää ja anteeksi pyytelee mitä on tehnyt. Mutta jos tuo käytös ei lopu niin minä lähden kun saan rahaa säästöön. Toisaalta särkynyt olo mutta olen loukussa koko suhteessa. Olen vain niin riippuvainen. Välillä onnellinen, ja joku sanoisi heti että täytyy juosta karkuun moista käytöstä, jossa kaverit menee aina edelle. On kuitenkin yhteiset muistot (mitä niillä tekee jos menee perseelleen nykyään) mutta on niitä onnellisiakin hetkiä. :( Ehkä en ota kumpaakaan? Pystytän teltan metsään ja mökötön siellä.

Olen menettänyt kasvoni, ja sellaiselle henkilölle kenelle ei ehkä pitäisi. Ja mitä kaikkea tästä voikaan seurata? :( Toisaalta paljastus kaduttaa (kännihöpöttely), mutta kyllä se on helpottavakin tunne kun sain sanottua miten asia on.

Alkuperäinen kirjoittaja rakastan myös avokkiani;22159619:
Mutta entä jos paljastuksen kuullut ei välitä minusta/ei halua mitään pitkällä tähtäimellä? Sitten jään ihan yksin tai muuta kamalaa. :(

Siinä, että on välillä sinkku, ei ole mitään kamalaa. Päin vastoin. Kun on kasvanut vahvemmaksi ja itsenäiseksi, pystyy tasapainoisempaan seurustelusuhteeseen.

[QUOTE="vieras";22159650]Siinä, että on välillä sinkku, ei ole mitään kamalaa. Päin vastoin. Kun on kasvanut vahvemmaksi ja itsenäiseksi, pystyy tasapainoisempaan seurustelusuhteeseen.[/QUOTE]

olen harkinnut, mutta se ihastus löytää sillä välin jo varmaan jonkun.. ja minä en minkään pellen mukaan halua lähteä. Se olisi mukavaa kun "tunnen" tuon ihmisen jollain tasolla, en kovin hyvin mutta pikkusen. Jos jäisin yksin, kattelisin varmaan pari vuotta ja tutustusin ennen kun uskallan seurustella ja antaa itsestäni kaiken. Sellainen hiiri vain olen, en luota helposti ihmisiin.

Miksi ihmeessä elät tällaisessa suhteessa: "Tässä suhteessa olen saanut monet mustelmat fyysisesti, jos mies suuttuu jostain. Sillä on ongelma hillitä itseään." ? Jätä se!!!!!!!! Tappaa sinut vielä jonain päivänä, kun ei enää pysty tuotakaan vähää gillitsemään itseään.

Miksi ihmeessä elät tällaisessa suhteessa: "Tässä suhteessa olen saanut monet mustelmat fyysisesti, jos mies suuttuu jostain. Sillä on ongelma hillitä itseään." ? Jätä se!!!!!!!! Tappaa sinut vielä jonain päivänä, kun ei enää pysty tuotakaan vähää gillitsemään itseään.

Olen harkinnut kuten sanoin, kun ei näytä kunnioittavan tai keskustelemaan kuten normaalit ihmiset tekee. Ei se eroaminen silti ole niin helppoa kun voisi kuvitella. Mutta se on tehtävä, ellei asiat korjaannu pysyvästi, hyvin on vähän aikaa mennyt. Tässä vaan odottelen miten jatkuu.. Ja humalassa se on aina ollut sellainen, ei selvinpäin. Mutta kun se mies ei vaan yksinkertaisesti voi olla ryyppäämättä. Töissä sentään käy niin on jotain rytmiä elämässä.

Eikä se aina humalassa ole väkivaltainen. Itselläni jos joku asia painaa niin sillon en kuppia kallista, se pitäisi jonkun muunkin ymmärtää. Ja asioista pitäisi osata jutella ilman kaljaa.

Näitä ongelmia on ollut vasta vähän aikaa, ja olin ihastunut jo silloin kun meillä meni hyvin. Että huono suhde ei ole syy siihen että olen katsellut muualle, en vaan voi itselleni mitään.

Ja se on hämmästyttävintä, etten ole ikinä hyväksynyt mitään pettämistä enkä ole koskaan sitä tehnyt vaikka tilaisuuksia olisi ollutkin. Ja nyt minä olen tällainen joka ajattelee kahta yhtäaikaa. No, ei kai pelkässä aattelussa mitään pahaa ole, ehkä olen liian ankara itselleni. Tai yksinkertaisesti vaan hemmetin tyhmä. Petä en, vaikka osapuolet olisivat millaiset tahaan. Se on jompikumpi jos ketään.

Yhteistyössä