Kertokaa kokemuksia miten pääsit yli pettämisestä. Itselle se osui kohdalle tässä viikonloppuna, enkä tiedä mitä ajatella, en tiedä mitä tehdä enkä tiedä mistään mitään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:Minä jätin mieheni seuraavana päivänä. Sanoin kyllä, että ystäviä voimme olla, en voi pyyhkiä pois niin pitkää aikaa tosta vain. Mutta luottaa en voi enää, enkä olla toisen kanssa....
Kamalaa tämä kyllä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:Minä jätin mieheni seuraavana päivänä. Sanoin kyllä, että ystäviä voimme olla, en voi pyyhkiä pois niin pitkää aikaa tosta vain. Mutta luottaa en voi enää, enkä olla toisen kanssa....
Kamalaa tämä kyllä on.
Onko teillä lapsia? Onko pettäminen ollut pitempi aikaista vai kertaluontoista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:SIis sinua petettiin?
Niin, minua.
Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:Minä jätin mieheni seuraavana päivänä. Sanoin kyllä, että ystäviä voimme olla, en voi pyyhkiä pois niin pitkää aikaa tosta vain. Mutta luottaa en voi enää, enkä olla toisen kanssa....
Kamalaa tämä kyllä on.
Onko teillä lapsia? Onko pettäminen ollut pitempi aikaista vai kertaluontoista?![]()
Ei onneksi ole lapsia.
On niin vaikea luottaa toisen sanaan, etten uskalla sanoa että se on ollut vain kertaluontoista (niin mies sanoo). Ja arvatkaa miten klassisella tavalla jäi kiinni siitä?! Yritin soittaa miehelle, puhelin meni vahingossa päälle ja kuulin kaiken, miten joku nainen nauroi ja miten mies sanoi häntä kullaksi... :'(