Miten selvitä sellaisesta hylätyksi tulemisesta, missä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surija

Vieras

toinen osapuoli on monta vuotta esittänyt ystävää ja jos ei halua tehdä kuten hän haluaa, suuttuu ja alkaa halveksia. Ja kun yrittää tehdä sovintoa, kohtelee kuin ilmaa.

Pitääkö osata jossain vaiheessa lopettaa ystävyyden jatkamis-ehdotukset? Miten lopettaa itsensä syyllistäminen, miten osata hyväksyä se että joku alkaa yhtäkkiä vihata rakastamisen sijasta `?

Minulle on käynyt noin. Suuttui minulle siitä kun pistin välit poikki meidän yhteiseen kaveriin, joka meni sänkyyn silloisen poikaystäväni kanssa.

Lopulta lopetin yhteydenpidot täysin ja ajattelin, että jos häntä yhtään kiinnostaa olla kaverini, ottaa kyllä minuun yhteyttä, tästä aikaa 2 vuotta eikä ole kaduttanut! Nyt minulla uusia, oikeasti ihania kavereita ja ystäviä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkainen:
Minulle on käynyt noin. Suuttui minulle siitä kun pistin välit poikki meidän yhteiseen kaveriin, joka meni sänkyyn silloisen poikaystäväni kanssa.

Lopulta lopetin yhteydenpidot täysin ja ajattelin, että jos häntä yhtään kiinnostaa olla kaverini, ottaa kyllä minuun yhteyttä, tästä aikaa 2 vuotta eikä ole kaduttanut! Nyt minulla uusia, oikeasti ihania kavereita ja ystäviä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja surija:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Onko tuossa rakkautta ikinä ollutkaan?

tärkeä hänelle. Herää kysymys, riittikö ystävyyttä ja välittämistä vain niin kauan kun jaksoi palvoa häntä?

Mulla oli täntyylinen ystävä. Aina hehkutti kun olin niin hyvä ystävä. Kiltti ja vaatimaton. Kehuin aina häntä ja elin täysillä hänen elämässään mukana. Sitten en tehnytkään niinkuin halusi ja se ei ollutkaan hänen mieleensä. Kerran jopa erehdyin kehumaan itseäni ja se oli paha! Sain kyllä kuulla siittä. Jättäydyin suosiolla pois ja kyllä kärsin myös syyllisyydestä. Jouduin pitkät ajat taistelemaan sen takia että olenko minä tässä nyt jotenkin kuitenkin syyllinen. En ole. Hänellä on nyt uusi kiltti ja vaatimaton ystävä. Ilmoitti sen oikein minulle :D

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja surija:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Onko tuossa rakkautta ikinä ollutkaan?

tärkeä hänelle. Herää kysymys, riittikö ystävyyttä ja välittämistä vain niin kauan kun jaksoi palvoa häntä?

Kerran jopa erehdyin kehumaan itseäni ja se oli paha! Sain kyllä kuulla siittä. Jättäydyin suosiolla pois ja kyllä kärsin myös syyllisyydestä. Jouduin pitkät ajat taistelemaan sen takia että olenko minä tässä nyt jotenkin kuitenkin syyllinen. En ole. Hänellä on nyt uusi kiltti ja vaatimaton ystävä. Ilmoitti sen oikein minulle :D

hassua, nyt kun mainitsit tuon...tuli mieleen, kun kehuin omasta elämästäni jotain, ei osannut yhtään iloita asioistani ja tuli kiire lähteä seurastani..ei koskaan kysynyt minun asioitani. Uskomaton tuo sinun ex-ystäväsi, ai että oikein ilmoitti!!