Miten sen kertoisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erica

Vieras
Eli... Pojallani vaihtuu opettaja syksyllä ja haluaisin poikani puolesta kiittää tätä opettajaa. Nyt siis puuttuu Kiitos-korttiin jonkunlainen "kaunis sana" tai värssy. Löytyisikö keneltäkään mitään sopivaa, jota voisin kirjoittaa korttiin? Kaunis Kiitos, jo etukäteen!!

"Monet ihmiset tulevat elämäämme,mutta viipyvät vain hetken.Kuitenkin he jättävät jälkensä sydämeemme."
Poika sai opeltaan tuollaisen kun ope vaihtui.En nyt tiiä sopisko sulle ,mut musta oli kaunis lause. Sit se oli jokaiselle kirjoittanut oman tekstin.Meidän pojalla luki"Tulen muistamaan sinut ikuisesta hajamielisyydestäsi :) "
Siis toi hymiö oli mukana kortissa

Mulla oli sama tilanne neljännellä luokalla ja me oppilaat järjestettiin opettajalle läksiäiset, jossa laulettiin se laulu: "on laiva valmiina lähtöön..." mut "laiva"-sanan paikalle laitettiin se opettajan nimi.. kyllä teki opettajalla herkkää(mies), itki koko juhlan ajan. varmasti muistaa ne läksiäiset aina..
oisko siitä laulusta sanat vaik hänen opettajan korttiin??

Alkuperäinen kirjoittaja koululainen:
Mulla oli sama tilanne neljännellä luokalla ja me oppilaat järjestettiin opettajalle läksiäiset, jossa laulettiin se laulu: "on laiva valmiina lähtöön..." mut "laiva"-sanan paikalle laitettiin se opettajan nimi.. kyllä teki opettajalla herkkää(mies), itki koko juhlan ajan. varmasti muistaa ne läksiäiset aina..
oisko siitä laulusta sanat vaik hänen opettajan korttiin??

Joo, tuo kappale on kyllä sen verran kaunis, että mullakin tuli itku silmään, kun poika oli viimeistä päivää eskarissa ja opet lauloivat sen eskareille. Ja kauniit sanatkin siinä on, joten aivan hyvin voisi soveltaa siitä jonkun pätkän korttiinkin. Kiitos ideasta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
"Monet ihmiset tulevat elämäämme,mutta viipyvät vain hetken.Kuitenkin he jättävät jälkensä sydämeemme."
Poika sai opeltaan tuollaisen kun ope vaihtui.En nyt tiiä sopisko sulle ,mut musta oli kaunis lause. Sit se oli jokaiselle kirjoittanut oman tekstin.Meidän pojalla luki"Tulen muistamaan sinut ikuisesta hajamielisyydestäsi :) "
Siis toi hymiö oli mukana kortissa

Kiitos, tämäkin olisi kaunis ja sopivan lyhyt ja ytimekäs värssy korttiin! :)

Mä tarviin kans jonkun hyvän värssyn ja lahjaidean, kun pojan kuuden vuoden takkuinen ja kivinen yhteistaival opettajan kanssa päättyy keväällä ja haluaisin antaa jonkun tosi kivan muiston opettajalle. Enkä nyt tarkoita pahalla tuota takkuista ja kivistä, se on vaan ollut sellainen, koska pojalla ollut oppimisvaikeuksia erinäisistä syistä ja opettajalla vankasta ammattitaidosta ja kokemuksesta ei ollut ollut koskaan aikaisemmin vastaavaa, mutta sitkeästi auttoi löytämään keinot päihittää ongelmat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tarviin kans jonkun hyvän värssyn ja lahjaidean, kun pojan kuuden vuoden takkuinen ja kivinen yhteistaival opettajan kanssa päättyy keväällä ja haluaisin antaa jonkun tosi kivan muiston opettajalle. Enkä nyt tarkoita pahalla tuota takkuista ja kivistä, se on vaan ollut sellainen, koska pojalla ollut oppimisvaikeuksia erinäisistä syistä ja opettajalla vankasta ammattitaidosta ja kokemuksesta ei ollut ollut koskaan aikaisemmin vastaavaa, mutta sitkeästi auttoi löytämään keinot päihittää ongelmat.

Mä itse ostin pojan opelle Pentikin pyyhkeen ja sitten kun tämä ope jää samalla äitiyslomalle, niin lisäks sille vauvalle Marimekon ihanan suloiset sukat :)

Yhteistyössä