Miten sinä suhtautuisit (kolmiodraamaa) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gallup

Vieras
Mieheni viettää huomattavan paljon vapaa-ajastaan veljensä vaimon kanssa. Ovat käyneet yhdessä konserteissa, laivalla ryyppäämässä (veli ja lapset oli mukana, jäivä hyttiin nukkumaan, kun "pariskunta" lähti bilettämään aamuun asti).

Kesällä, kun olivat molemmat lomalla, viettivät 80%:a yhdessä. Kesäloman öistä 6 oli sellaista, etteivät yöpyneet samassa paikassa.

Veljen mielestä tuo on ok, mitä mieltä sinä olet?

Juu, kyllä musta olisi erikoista. Jos nyt alkaisin tuossa määrin hengailemaan siskoni miehen kanssa...outoa olisi. Vaikka hyvä tyyppi onkin ja voisin lähteä hänen kanssaan johonkin kahdestaankin ilman mitään outoiluja.

Kiitos vastauksista..olen viimeisen vuoden miettinyt, olenko ihan pimeä, kun pidän tuota touhua ihan outona.

Tänäänkin mies lähti veljen perheen luokse jo aamulla. Veli tosin on poissa..

Mieheni viettää huomattavan paljon vapaa-ajastaan veljensä vaimon kanssa. Ovat käyneet yhdessä konserteissa, laivalla ryyppäämässä (veli ja lapset oli mukana, jäivä hyttiin nukkumaan, kun "pariskunta" lähti bilettämään aamuun asti).

Kesällä, kun olivat molemmat lomalla, viettivät 80%:a yhdessä. Kesäloman öistä 6 oli sellaista, etteivät yöpyneet samassa paikassa.

Veljen mielestä tuo on ok, mitä mieltä sinä olet?

Miehesi taitaa olla ihastunut veljensä vaimoon! (Tämä on minun vaatimaton mielipiteeni, vaikka en ole koskaan vastaavassa tilanteessa ollut. Omalla miehelläni on niin paljon nuorempi veli, että osaan suhtautua tähän lähinnä tätimäisen huolestuneesti.) Jos kysyt miehesi suhteesta veljensä vaimoon, niin mitä miehesi vastaa? Vastaako hän vain pitävänsä seuraa tälle naiselle ja tarjoavansa mahdollisuuden "tuulettumiseen" pienten lasten äidille? Toisaalta voisi kysyä, miksei lasten setä jäänyt hyttiin pitämään veljensä jälkikasvusta huolta, ja päästänyt veljeä vaimoineen "bailaamaan"(?)

Olen kysynyt. Mies sanoo, että ovat ystäviä. Kun pidän asiaa omituisena, olen mustasukkainen.

Tämä ei ole provo. Enkä ole "vajaa". =) Olosuhteiden pakosta tuo veljen vaimo on asunut meillä ajoittain viimeiset viisi vuotta..en pitänyt sitä ongelmana. Mutta nyt tilanne on todella outo. Ja eniten minua mietityttää tuo veli, jolle on ihan oikeasti ok, että vaimonsa esim. asui meillä viikon tai mun mies heillä 4 päivää. Hänenkin mielestään vain ylireagoin.

Mä oikeasti ihmettelen näitä vastauksia!
Millaisissa parisuhteissa te elätte, jos omiin sisaruksiin tai puolison sisaruksiin ei voi luottaa.

Me asumme pääkaupunkiseudulla, mutta joudun työni vuoksi reissaamaan itä-suomessa tiuhaan. Koska kaltaisellani yksityisyrittäjällä hotellimaksut menisi omasta pussista, niin olemme pitäneet itsestäänselvänä, että yövyn mieheni veljen luona (joka asuu samalla paikkakunnalla, jossa käyn töissä). Aika montakymmentä yötä olen siellä jo ollut, ja voin vakuuttaa, että sen enempää itselleni, mieheni veljelle tai miehelleni ei ole tullut MIELEENKÄÄN, että asiassa olisi jotain kummallista.

Ja oikeasti... Ajatus, että mulla olisi jotain sutinaa mieheni veljen kanssa on täysin absurdi. Sehän tuntuisi samalta, kuin oman veljensä kanssa alkaisi touhuamaan!

Mä oikeasti ihmettelen näitä vastauksia!
Millaisissa parisuhteissa te elätte, jos omiin sisaruksiin tai puolison sisaruksiin ei voi luottaa.

Me asumme pääkaupunkiseudulla, mutta joudun työni vuoksi reissaamaan itä-suomessa tiuhaan. Koska kaltaisellani yksityisyrittäjällä hotellimaksut menisi omasta pussista, niin olemme pitäneet itsestäänselvänä, että yövyn mieheni veljen luona (joka asuu samalla paikkakunnalla, jossa käyn töissä). Aika montakymmentä yötä olen siellä jo ollut, ja voin vakuuttaa, että sen enempää itselleni, mieheni veljelle tai miehelleni ei ole tullut MIELEENKÄÄN, että asiassa olisi jotain kummallista.

Ja oikeasti... Ajatus, että mulla olisi jotain sutinaa mieheni veljen kanssa on täysin absurdi. Sehän tuntuisi samalta, kuin oman veljensä kanssa alkaisi touhuamaan!

Tuossa ap:n jutussahan nyt oli muutakin, kuin vain tilanteen pakosta yöpyminen. Sun kohdallasi onkin täysinnormaalia.

Zaria: noin tämä meilläkin alkoi..ihan "taloudellisista syistä".. =)

Miehesi veljen vaimosta ja hänen motiiveistaan en tietysti voi sanoa yhtään mitään.

Omasta puolestani voin taas sanoa, että ajatus jostakin muusta kuin ystävyydestä on TÄYSIN mahdoton. Suhtaudun mieheni veljeen todellakin kuin omaan veljeeni. Mitään seksuaalista en kertakaikkiaan osaisi edes kuvitella! Pelkkä ajatus tuntuu jotenkin sairaalta.

Ja vaikka ei fyysisesti mitään vipinää olisikaan, mutta onhan tuo henkisellä tasolla pois ap:n suhteesta, kun vietetään aikaa toisen kanssa. Miksi ap ei ollut sillä risteilyllä mukana??

Olen miettinyt, miksi. Ollaan pariterapiassa, jne. Meillä on monta lasta ja pitkä liitto, ymmärrän hyvin syyt, miksi viihtyy hyvin veljensä perheen kanssa, jossa on "rauhallisempaa" kuin kotona. =)

Onko vain fyysinen kosketus pettämistä? Minä kyllä pidän pettämisenä jo sitä, jos puoliso jatkuvasti viihtyy paremmin jonkun muun vastakkaista sukupuolta olevan (näin siis heterosuhteessa) kanssa, kuin oman puolisonsa! Onko sillä väliä panevatko vai ei, jos veljen vaimo on miehelle mieluisampaa seuraa kuin oma vaimo ja perhe??? Itse pitäisin todella suurena loukkauksena, jos mies viihtyisi jatkuvasti jonkun muun naisen seurassa paremmin kuin minun, en todellakaan jäisi moista katselemaan.

No se riippuisi myös siitä, miten kauan ovat tunteneet ja mitä kautta tutustuneet. Jos tilanne olisi esimerkiksi sellainen, että miehesi ja hänen veljensä vaimo olisivat tunteneet vaikka nuoruudesta saakka ja olleet aina läheisiä kuin sisarukset JA miehesi veli olisi tutustunut tulevaan vaimoonsa miehesi kautta, ei tällaisessa bestissuhteessa välttämättä silloin mitään epäilyttävää olisi. Mutta näin ei taida olla?

Ja huolestuttavaa tuossa on sekin, että miehesi vaikuttaa viettävän aikaa enemmän jonkun muun kuin sinun ja koko perheenne kanssa. Vaikka hänen ja veljensä vaimon suhde ei olisi seksuaalinen, silti olisin mustasukkainen kenelle tahansa jonka kanssa mieheni viettää aikaa mieluummin kuin minun kanssani. (Huom: siis suurimman osan ajastaan - tottahan jokainen tarvii omia ystävyyssuhteitaan.)

Yhteistyössä