Miten sinä suhtautuisit (kolmiodraamaa) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun pitää käydä vakava keskustelu miehesi kanssa siitä, että jos haluatte vielä pitää teidän perheen kasassa ja tehdä jotain teidän suhteen eteen, niin se toiseen perheeseen pakeneminen pahentaa asiaa. Että joko satsataan nyt tähän tai sitten laitetaan pillit pussiin. Mutta että näin ei voi jatkua.

Voit sanoa myös, että tietenkin voidaan perheinä viettää aikaa niiden kanssa, mutta se ei ole terveellistä nyt teidän tilanteelle, että laiminlyö teitä ja janoaa veljen perheen ja vaimon seuraan.

Olen miettinyt, miksi. Ollaan pariterapiassa, jne. Meillä on monta lasta ja pitkä liitto, ymmärrän hyvin syyt, miksi viihtyy hyvin veljensä perheen kanssa, jossa on "rauhallisempaa" kuin kotona. =)

Jos aloitus ei ole provo, niin ilmeisesti sinua ei haittaa, että miehesi viettää aikaa toisen naisen kanssa. Vai miksi nuo iloiset hymiöt?

Tekeekö mies mitään sen eteen, että kotona olisi rauhallisempaa kuin siellä nyt on? Veljen perheeseen pakeneminen kuulostaa vähän rintamakarkuruudelta, sorry to say. Vai onko mies masentunut?

Tuo keskustelu on käyty. =) Ja aina kun asiasta on puhuttu, lupaa olla menemättä, tms. Olen uhannut erolla ja viikon verran aina "pitää lupauksensa", sitten taas "repsahtaa". En halua olla parisuhteessa, jossa toisella on koko ajan paha olla. (Ja kun ollaan yritetty asiasta puhua, miehen mielestä meillä ei ole ongelmaa, vaan minulla on..)

Enpä hyväksyisi tuollaista mieheltäni.

Ensinnäkin teillä on yhteisiä lapsia -> mies ei voi vain lähteä ja jättää vaimoa hoitamaan lapsia, ilman, että asiasta on etukäteen sovittu/lähteminen tapahtuu molempien yhteisymmäryksessä

Toiseksi, vain 6 yötä kesälomasta sellaisia, että mies nukkui eri paikassa veljensä vaimon kanssa? Mitä ihmettä, miksi hän viettää enemmän aikaa veljen vaimon kuin oman vaimon kanssa? Ja kuka haluaa katsella nurkissaan veljen vaimoa/veljeä/miehen veljeä tms. jopa 6 yötä kerralla, ilman, että siihen on hyvää syytä (esim. sovittu etukäteen, että yksi lomaviikko vietetään toistensa luona kyläillen)? :O

Kolmanneksi, eikö miehesi ole kiinnostunut hoitamaan omaa perhettään? Kiva isä lapsilla, kun viettää enemmän aikaa lasten serkkujen perheessä kuin omien lastensa kanssa...

Yhteistyössä