K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kultamuna:Ts. miten vietellään varattu mies?
Ja ihan tosissani kyselen
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja Kultamuna:Ts. miten vietellään varattu mies?
taas näitä eukkoja, jotka ei saa kuin muitten jämiä. mahdat olla onneton tapaus...
Alkuperäinen kirjoittaja antti:Mitään muuta ei tarvita kuin suora kysymys ja 99,99% miehistä suostuu heti. Siis: "haluatko pillua?" Sillä, onko miehellä vaimoa ja rakastaako hän tätä, ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Pilde maistuu aina.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja Kultamuna:Ts. miten vietellään varattu mies?
taas näitä eukkoja, jotka ei saa kuin muitten jämiä. mahdat olla onneton tapaus...
Ehkä, ehkä en.
Kemiat vaan kohtaa ja kolahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:minun miehen pystyy viettelemään vain jos juottaa sen ihan tajuttomaan humalaan,eikä se tajua maasta eikä taivaasta: laitat vaan ruskeen,pitkän,kiharan peruukin päähän(ellet omaa tällasta lettiä omasta takaa),niin eiköhän tuo lähe mukaasi(muista myös nalkuttaa samalla). Huom! Jos siis olet minun miestäni iskemässä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis en mä haluakaan muuta kun seksiä. Kerran tai kaks jos hyvin menee.
Ongelma tässä tilanteessa on miehen vaimo, joka on, noh, sanalla sanottuna upea.
Mä taas olen tavallisen näköinen, hiukan pulleakin.
Sitten ei taida onnistua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ongelma tässä tilanteessa on miehen vaimo, joka on, noh, sanalla sanottuna upea.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis en mä haluakaan muuta kun seksiä. Kerran tai kaks jos hyvin menee.
Ongelma tässä tilanteessa on miehen vaimo, joka on, noh, sanalla sanottuna upea.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis en mä haluakaan muuta kun seksiä. Kerran tai kaks jos hyvin menee.
No ei toivoo, miksi sä luulet, että se sua haluis?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:minun miehen pystyy viettelemään vain jos juottaa sen ihan tajuttomaan humalaan,eikä se tajua maasta eikä taivaasta: laitat vaan ruskeen,pitkän,kiharan peruukin päähän(ellet omaa tällasta lettiä omasta takaa),niin eiköhän tuo lähe mukaasi(muista myös nalkuttaa samalla). Huom! Jos siis olet minun miestäni iskemässä...
ja senhän arvaa, et tuos kunnos olevalta mieheltä saat myös ap elämäsi kyydit.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis en mä haluakaan muuta kun seksiä. Kerran tai kaks jos hyvin menee.
Tuntuu ettei saa silmiään irti musta, ja muutenkin.. kyllä tuollasen tietää. Ja on suoraan sanonutkin mulle. Selvinpäin. Kännissä ei ole ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis en mä haluakaan muuta kun seksiä. Kerran tai kaks jos hyvin menee.
Tuntuu ettei saa silmiään irti musta, ja muutenkin.. kyllä tuollasen tietää. Ja on suoraan sanonutkin mulle. Selvinpäin. Kännissä ei ole ikinä.