miten suhtaudutte toisten lapsiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo, olen sydämetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joo, olen sydämetön

Vieras
eli jos teidän pitää hoitaa jonkun toisen suht pientä lasta niin mitä tuntemuksia teillä on lasta kohtaan? mä siks kyselen ku mua jotenki inhottaa toisten lapset..
en osaa hoivata niitä yhtään, en halua! yök..

mä ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää että millä tavalla joku päiväkodin hoitaja esim. suhtautuu lapsiin ja miten joku voi tykätä oikeesti toisten lapsista? ellei ne oo siis esim omien sisarusten lapsia..

no tuohan olisi sama kuin kysyisi, että miten suhtaudut yleensä ihmisiin. lapset ovat yksilöitä, tykkään heti joistakin ja toisista en millään, ihanko aikuisistakin.
uskon, että tarhan henkilökunta suhtautuu aika hyvin kaikkiin, koska se on työtä, mutta toki varmasti joidenkin kanssa synkkaa heti paremmin ja toisten kanssa ei, niin kuin meillä kaikilla.

riippuu lapsesta. mut joo, sellainen kaikkien lasten rakastaja en oo eikä musta sellaista tuu, eli ei tulis tarhantätiäkään. ;) ennen omia lapsia en juuri lapsista välittänyt joitain poikkeuksia lukuun ottamatta. esim. huonokäytöksiset, hirveän sotkuiset, vaikeasti miellytettävät, siis HANKALAT lapset on musta...hmm....no niiden lähellä on hankala olla.

en mä ees juuri tykkää kaikkien hyvien ystävien tai sukulaisten lapsista jos ne on sellaisia tietynlaisia...esittää voi tietysti aina. :D

tarhantädeillä eri juttu kun se on työtä. ihan niin kuin sh:t ja muut "ihmisammateissa" olevat. mut muuten ei tarvi eikä voikaan kaikista niin hirveästi tykätä.

mä tykkään kyllä kaikista tutuista lapsista vaikka joukossa on pikkuriiviöitäkin,kaikissa kuitenkin omat hyvät puolet..
ei musta kuitenkaan tarhantätiä sais tehtyä =)

pidän kaikista lapsista joita olen hoitanut. kyllähän sitä tintataan siinä missä omansakkin ja sotkijoitakin löytyy..eiköhän se ole aika pitkälti vanhemman kasvatuksen peruja minkälainen lapsi on siisteydeltään ja mitenkä käyttäytyy. minusta lapset ihania, pitää vain osata lähestyä asioita eri näkökulmista..

Yhteistyössä