Miten suhtautua vai pitääkö mitenkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tilanne on se, että mieheni petti minua kerran erään tutun naisen kanssa. Tämä nainenkin naimisissa. Hekin ovat jatkaneet liittoaan, mutta se onnellisuudesta en menisi takuuseen... No se asia ei minulle kuulu.

Me taas selvitimme asian ja olen antanut anteeksi ja unohtanut.

Nyt tämän toisen naisen mies näyttelee minulle keskisormea tuolla kylällä (minulla omat lapset vielä mukana). Laitoin tälle miehelle viestin, jossa kehoitin kasvamaan aikuiseksi ja ihmettelin, että mitä pahaa minä olen tehnyt. Haukkui minut viestissä lehmäksi ja kaikkea muutakin "nättiä" kirjotti.

Ottaakohan sillä niin koville se, että minä en jättänyt miestäni vai mikä tässä on se ongelma? Onko ihan normaalia käytöstä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Ehkä se naikkonen on jotenkin onnistunut vierittämään pettämisen syyt sun niskoille...?

Miten hitossa minä voisin olla osasyyllinen pettämiseen? :D Ei tässä sellaisesta ole kyse.

Minä olen jopa itse ihan asiallisesti puhunut tämän naisen kanssa useita kertoja tapahtuneen jälkeen. Mieheni olisi puhunut ihan suoraan tämän naisen miehen kanssa jne mutta tämä mies paiskoi luuria korvaan eikä vastanut edes mieheni viesteihin.

Itsensähän se siinä nolaa, mutta onhan se kieltämättä erikoisen näköistä kun kolmen pienen lapsen äitiä osoitellaan keskellä kylää keskisormella.

Toisaalta minua naurattaa tämä koko juttu, mutta toisaalta olen aivan raivonu siitä, että joku kehtaakin näytellä minulle jotain keskisormea ja samalla tyypillä ei kuitenkaan ole selkärankaa vastata edes puhelimeen. Ja haukkuu minua vielä lehmäksi.

mitäs jos se eukko on valehdellut miehelleen, että pettiki SUN kanssas? että halus kokeilla naista ja ihan vaan sen takia ja oli virhe ja ei koskaan enää jnejnejne. kun eihän tuolle nyt muuten mitään selitystä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja holmes:
mitäs jos se eukko on valehdellut miehelleen, että pettiki SUN kanssas? että halus kokeilla naista ja ihan vaan sen takia ja oli virhe ja ei koskaan enää jnejnejne. kun eihän tuolle nyt muuten mitään selitystä ole.

Heh... Ei tässä sentään sellaisesta ole kyse. Kyllä tässä on ihan faktat tapahtuneesta tiedossa kaikilla.

No sen vaimo on tietenkin sanonut miehelleen, että sinä et suostu antamaan seksiä miehellesi ja hän antoi sitten säälistä. Joskus ihmiset ovat kiemurrellessaan vastuusta härskejä ja ovelia. Nainen on myös voinut kertoa miehelleen, että teillä on vapaa suhde ja sinulle ulkopuoliset suhteet ovat ok. ja että sinä olet tiennyt tuosta suhteesta.

Ei tässä ole mitään omituista salaliittoa takana eli kyse ei todellakaan ole mistään sellaisesta mitä edellä on ehdoteltu, että tämä nainen ois valehdellut jotain tms. Ei todellakaan ja tieän tämän 100% varmuudella.

Ja mitä tulee siihen, että miksi annoin miehelleni anteeksi niin se on oma valintani. En ole ainut sen valinnan tehnyt. Minusta ne ihmiset on tyhmiä, jotka on valmiita heti heittämään pitkän suhteen menemään yhden virheen takia. Ja tämä ei todellakaan ole mikään viime viikolla tapahtunut juttu. Itse en todellakaan enää edes muista koko tapahtunutta.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Jos mies ei hyvällä ymmärrä niin kai sitten pahalla...
Ei tollanen käytös kyllä ole hyväksyttävää. Olisi hyvä jos keksisit jotain millä näpäyttää.

Minä olen muutenkin tapahtuneen jälkeen saanut elää sen tosiasian kanssa, että koko kylä tietää tapahtuneesta. Siitä tämä keskisormea näyttänyt on pitänyt tarkkaan huolen. Eihän siitä kukaan mitään puhu, mutta kaikki siis tietää. Ja nyt sitten pitää vielä alkaa katselemaan muka tuollaista käytöstä ja haukutaan lehmäksi.

Olen todellakin päässyt täysin yli siitä tapahtuneesta ja olemme jatkaneet elämäämme ihan onnellisina, mutta nyt sitten tälläistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei tollanen käytös kyllä ole hyväksyttävää. Olisi hyvä jos keksisit jotain millä näpäyttää.

Minä olen muutenkin tapahtuneen jälkeen saanut elää sen tosiasian kanssa, että koko kylä tietää tapahtuneesta. Siitä tämä keskisormea näyttänyt on pitänyt tarkkaan huolen. Eihän siitä kukaan mitään puhu, mutta kaikki siis tietää. Ja nyt sitten pitää vielä alkaa katselemaan muka tuollaista käytöstä ja haukutaan lehmäksi.

Olen todellakin päässyt täysin yli siitä tapahtuneesta ja olemme jatkaneet elämäämme ihan onnellisina, mutta nyt sitten tälläistä.

Onko tätä jatkunut koko ajan sen tapahtuneen jälkeen vai hiljattain alkanut?
Miehellä taitaa olla jotain ongelmia joita purkaa suhun. En kyllä yhtään ymmärrä miksi.

Onko tätä jatkunut koko ajan sen tapahtuneen jälkeen vai hiljattain alkanut?
Miehellä taitaa olla jotain ongelmia joita purkaa suhun. En kyllä yhtään ymmärrä miksi.

En osaa sanoa. Tai siis silloin heti tapahtuneen jälkeen oli kaikkea todella räikeää, kuultiin siis kavereilta niitä. Varmasti jossain määrin on jauhanut paskaa koko tämän ajan enkä ole olettanutkaan, että lakkaisi miestäni vihaamasta. Mutta että nyt on sitten alkanut näytellä minulle keskisormeaan niin... Ja onhan sillä tosiaan ongelma - nimittäin oma liitto ja elämä ihan sotkussa. Ei se vaan taida parantua sillä, että haukkuu minut lehmäksi.

Olen myös alkanut pelätä, että mitä jos törmään/törmäämme tähän ihmiseen joskus viikonloppuna jossain baarissa ja hän on humalassa. Minä ja mies käydään äärettömän harvoin missään, mutta nyt pelottaa että miten käy....

Olen myös alkanut pelätä, että mitä jos törmään/törmäämme tähän ihmiseen joskus viikonloppuna jossain baarissa ja hän on humalassa. Minä ja mies käydään äärettömän harvoin missään, mutta nyt pelottaa että miten käy....

Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Jos sä olet yli päässyt ja unohtanut, niin miksi enää ketään näpäyttelemään?

Olen päässyt asian yli ja unohtanut, mutta en kai minä nyt voi samantien unohtaa sitä, että minua osoitellaan keskarilla ja haukutaan lehmäksi. Ja syytön kuitenkin olen mihinkään tapahtuneeseen. Ei tässä siis ole kyse todellakaan siitä mitä mieheni on tehnyt ja siitä, että olen antanut hänelle anteeksi vaan siitä, että pelkään tämän toisen miehen käytöstä. Mitä tässä oikein on luvassa minulle, jos julkisesti osoittelee keskarilla ja lapset minulla mukana.

Yhteistyössä