Miten suhtautuisit jos 18-vuotias tulisi iskemään sinua? Vol 2!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nyt harmaana"

Vieras
Edl. laittakaa myöskin oma ikä sitten perään =)

Eilen kun en kertonut omaa suhtautumistani asiaan, niin teen sen nyt. Mulla on ikää 30v ja mieheni on 42v ja iskin hänet silloin kun olin 18-vuotias ja hän kolmekymmentä. Lapset syntyivät kun minä 21, mies 33. Minä 24, Mies 36 ja elämämme on oikein mukavaa ja tasapainoista vielä tänäkin päivänä!

En siis pahastuisi jos 18-vuotias tulisi iskemään minua.

En ole pahastunut, mutta kerran oli erittäin ikävä tilanne kun ei meinannut uskoa ettei kiinnosta. Piti sitten lopulta sanoa ei niin kivasti. Nuo nuoret miehenalut ovat tosiaan melkoisen tyrkkyjä, toki on niitäkin jotka osaa käyttäytyä. Mutta suurin osa käy humalassa heti iholle ja sellaisesta en tykkää.

Mutta enpä minä näin kolmekymppisenä halua noin nuorten poikien kanssa olla. Koska he tosiaan ovat minulle vain poikia ja mies sen olla pitää. En siis koe mitään viehätystä 18 kesäisistä.

Jos 18-vuotias tyttö tulisi iskemään minut niin se kävisi oikein hyvin ... nuorta lihaa!

Jos taas joku onneton 18-vuotias jätkä yrittäisi iskeä minua vaikkapa nyrkillä, niin siinä jätkälle kävisi huonosti, olen meinaan kovaluonteinen, äkkipikainen ja kovanyrkkinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Selkeä aatos!;28429599:
Jos 18-vuotias tyttö tulisi iskemään minut niin se kävisi oikein hyvin ... nuorta lihaa!

Jos taas joku onneton 18-vuotias jätkä yrittäisi iskeä minua vaikkapa nyrkillä, niin siinä jätkälle kävisi huonosti, olen meinaan kovaluonteinen, äkkipikainen ja kovanyrkkinen.

Niin ikää on 42

[QUOTE="silja";28429586]Naurattaisi kamalasti. Kysyisin, että ootko kamapäissään vai muuten vain sekaisin :D - Olen nainen 53 v.[/QUOTE]

Näin. :D Ikää muutama vuosi vähemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Selkeä aatos!;28429599:

Nyrkillä iskeminen on eri asia. Mutta jos joku yrittäisi iskeä minut, oli nainen tai mies, niin kieltäytyisin kohteliaasti. Olen 36 vuotias.