Miten suhteiden alussa miehet käyttäytyvät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maarit

Vieras
Kun aloitte seurustella, veikö miehenne teitä joskus syömään, toi kukkia tai pienen lahjan.
Nyt olen sinkku, mutta tapailin noin vuoden mittaan miestä, joka ei koskaan huomioinut mitenkään. Kun oli syntymäpäivä, ei tuonut edes kukkia. Ei joululahjaa. Kun ostin liput tapahtumaan ja oltiin tapahtumassa, osti vain itselleen juomaa.Yritin huomioida häntä, mutta alkoi jotenkin tympiä koko juttu. Kun mies kävi luonani, hän valitti aina, että kun on halvempia ruoka-aineita kaapissa. Itse ei koskaan tuonut mitään tullessaan. Ruuat maistuivat vaikka kuinka hyvin. Kerran kun olin sairas ja pyysin, jos voisin päästä hänen autokyytillä lääkäriin aamulla, kun hän menee töihin niin ei käynyt, kun olisi joutunut nousta 15 minuuttia aamulla aikaisemmin, joten menin taksilla.
Sitten kun ekan kerran päätin suhteen, oli hän kovin pettynyt. No puhuin, että kaipaisin joskus edes hieman huomioimista. Ja yritettiin uudestaan. Taas sama juttu. Kun menimme ruokaa ostaan kaupasta. Hän marssi kaupasta aina ensimmäisenä ja minä maksoin ja kannoin tavarat autoon. Siis mikään ei muuttunut. Eikä varmasti muutu koskaan. Enää ei ole suhdetta. Kerroin tässä muutaman esimerkin, mutta koko suhde oli tällaista. Ihme että olin niinkin pitkään.

Mun mies suhteen alussa oli hellempi, huomioi teoin ja sanoin enemmän. Nyt yhteinen lapsi ja ollaan kuin kaverit kun ei seksiä edes tipu prkl. Itse huomioin kyllä häntä.

Miehet ovat putkiaivoja, joten kaikki pitää näyttää ensin. Sitten he alkavat oppia, elleivät ole oppineet lapsuudenkodissa. Tässä nähdään räikeä esimerkki lapsesta, jonka kasvatukseen ei olla panostettu.

Ei vielä miehen kanssa tunneta hirveen hyvin, mutta en kyllä mitään lahjoja siltä odota. Enkä odota että se maksais minun juomia/ruokia. Ei olla käyty syömässä, eikä se ole tuonut kukkia, mutta enpä ole häntä minun luo vielä kutsunutkaan. En kyllä usko että tuo sittenkään, eikä tarvikkaan.

Ahistais tässä vaiheessa joku lahjojen antaminen, kun en tiedä minkä verran tahdon häneen sitoutua. Yritän olla odottamatta mieheltä mitään mitä en ole itsekään valmis tekemään/antamaan. Ollaan tässä suhteessa ilmeisesti aika samanlaisia, mistä taas aiheutuu se, että suhde etenee hyvin hitaasti.

Kerran oon pyytäny siltä kyytiä, mutta se ei käynyt. Pahoitteli kyllä seuraavalla kerralla tuota.

Alkuperäinen kirjoittaja kasvi:
Miehet ovat putkiaivoja, joten kaikki pitää näyttää ensin. Sitten he alkavat oppia, elleivät ole oppineet lapsuudenkodissa. Tässä nähdään räikeä esimerkki lapsesta, jonka kasvatukseen ei olla panostettu.

Kyllä ehkä minullakin oli siksi tietynlaiset odotukset, koska oma isäni on aina huomioinut äitiäni ja minut on kasvatettu huomioimaan muita ihmisiä.

Mä en kyllä kattelis tuommoista miestä. Oikeasti, mä haluan että mies huomioi mua, osoittaa arvostavansa ja tykkäävänsä. En halua olla "joku vaan", haluan olla "se oikea".
Haluan myös uskoa, että jokainen oikeasti fiksu mies toimii toisin kuin apn kuvailema sankari. Mä en voi olla tässä asiassa väärässä. Sanokaa nyt, että ihan oikeaa ja kaunista rakkauttakin on olemassa, eikä vaan tuommoista ihme hiihtelyä..

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku:
Mä en kyllä kattelis tuommoista miestä. Oikeasti, mä haluan että mies huomioi mua, osoittaa arvostavansa ja tykkäävänsä. En halua olla "joku vaan", haluan olla "se oikea".
Haluan myös uskoa, että jokainen oikeasti fiksu mies toimii toisin kuin apn kuvailema sankari. Mä en voi olla tässä asiassa väärässä. Sanokaa nyt, että ihan oikeaa ja kaunista rakkauttakin on olemassa, eikä vaan tuommoista ihme hiihtelyä..
Ehkä minulle tuli tämä kokemus siksi, jotta tunnen itseäni paremmin ja tiedän, mitä minä haluan. En vaan alunperin voinut uskoa, että jotain tällaista on olemassa ja siksi olin niin kauan suhteessa, kun luulin, että jonakin päivänä asiat muuttuvat ja kukaan ei voi olla oikeasti tällainen.

Yhteistyössä