Miten suojaatte vaunut/rattaat kurakeleillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blingling
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

blingling

Jäsen
29.07.2007
217
0
16
Syksy,märkää ja taapero. kiva yhdistelmä. :whistle:
Oletteko laittaneet vaunuihin/rattaisiin jotain suojajuttuja ettei kurainen pieni sotke niitä? Mä olen miettinyt että millä ihmeellä nuo suojaisi,meillä on emmaljungan yhdistelmät,joissa beigeä. |O Puistosta ei poika jaksa kävellä kotiin, joten se on sinne kärryihin lykättävä. Sitten kiva alkaa kuriksia riisumaan paikan päällä jos sattuu väsykiukku tai mikä tahansa muu kiukku yllättämään. iskenkö sinne vaan jonkun jätesäkin ja toivon että poika suostuu siellä istumaan :whistle:
vinkkejä oisko kellään?

Mulla on aina ollut istuinpäällinen, ihan emmaljungan oma, ja sitt noista ceroxeista saa sen jalkatuen pehmusteen käännettyä ylösalaisin, on toiselta puolelta sellaista muovia joten helppo putsata pyyhkimällä.

En mä ole niitä mitenkään suojannut. Sotkeutuu minkä sotkeutuu. Voishan tietysti jostain viltistä arkarrella suojan...Meidän on ainakin pystyttävä käyttään valjaita, lapsi tulee muutoin yli sieltä. Välillä vähän pyyhin puhtaaksi, mutta sotkeutuuhan ne...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mulla on aina ollut istuinpäällinen, ihan emmaljungan oma, ja sitt noista ceroxeista saa sen jalkatuen pehmusteen käännettyä ylösalaisin, on toiselta puolelta sellaista muovia joten helppo putsata pyyhkimällä.

tuon jalkatuen olen kääntänytkin,mut itse istuin osa on ollut ongelma. siis emmaljungallako on olemassa ihan sihen tarkoitukseen päällisiä? mahtaa olla hintavia? pitänee joku "kurapeitto" siihen keksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja blingling:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

tuon jalkatuen olen kääntänytkin,mut itse istuin osa on ollut ongelma. siis emmaljungallako on olemassa ihan sihen tarkoitukseen päällisiä? mahtaa olla hintavia? pitänee joku "kurapeitto" siihen keksiä.

Mä en tiedä mitä ne maksaa uutena, mä olen omani perinyt neitin tädin lapsilta. Mutta tuskin jalkapeittoa kalliimpia, uskoisin.

Just ostin kirppikseltä fleeceviltin, johon aion tehdä valjaiden reiät ja muutenkin leikata sopivaksi vaunujen suojaksi.Ikeasta saa kyllä ihan uutenakin halpoja vilttejä.

Minä aikanaan ompelin kaikkiin kärryihimme irtopäälliset. Ne oli helpompi heittää pesuun kuin irrotella kaikki systeemit että sai ne alkuperäset pesuun.

Yhteistyössä