Miten suoristusraudalla saa kiharat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viear
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on tehty niin että otetaan pieni osio hiuksia, kierretään sormen ympärille, siten sormi pois jolloin hiusosio on niinkun nipussa ja sit nippu raudan väliin. Tajuskohan kukaan?

Ei siihen mitään kreppauslevyjä tarvita. Siis jos se tosiaan onnistuu niin kuin täällä aiemmin neuvottiin. Siis pitää kääntää sitä rautaa, aivan kuin saksilla tehdään lahjanaruihin ne kiharat. Sitten vedetään sitä rautaa alas hiuksia pitkin. Äh, en mä osaa selittää. Mä en ole vielä itte niin paljoa käyttänyt sitä rautaa, että olisin kiharat saanut aikaan, mutta ne hiukset vähän taipui. :D

käännät sitä rautaa, vähän niinku kihartimellaki, mut ei vaan voi pyörittää kokonaan hiusten ympärille... ja sit liu'uttaa latvaan... ei se sen pahempi oo hiukselle ku kiharrin tai muukaan muotoilulaite

Alkuperäinen kirjoittaja mellu:
käännät sitä rautaa, vähän niinku kihartimellaki, mut ei vaan voi pyörittää kokonaan hiusten ympärille... ja sit liu'uttaa latvaan... ei se sen pahempi oo hiukselle ku kiharrin tai muukaan muotoilulaite

No kyllähän siinätulee kitkaa, mitä ei ympärille pyöritettävässä kihartimessa tule.

Yhteistyössä