miten syöt kiiwin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipisormi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipisormi

Vieras
Mä halkasen keskeltä ja kuoputan lusikalla. Iho vain ei kestä sitä kuorta ja kädet kutiaa ja polttaa. Kiiwi olis niin terveellistä vatsan toiminnalle ja siinähän on kaikki maholliset vitamiinit. Eikä viittis käsineet kädessä syödä. Siis sellasilla plastiikkikäsineillä. Kiiwi ei aiheuta mitään reaktiota, mutta se kuori kyllä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:50 vicy kirjoitti:
Mä pidän aina talouspaperia alla (siis käden kiwin välissä) ei mehutkaan valu mihin sattuu..


Välillä käärin sen kiiwin kanssa talouspapruun. Mutta kun se valuu ja on mehukas, niin silti iho oireilee. Ja harmittaa kun lusikalla rapsuttaa, niin aina sinne jää ne parhaimmat palat. Joskus koetin terävällä puukolla kuoria sen, mutta siitä kädet vasta ärtyikin. juu eipä taida olla muuta tapaa. ja joskus koetin halkoa moneen osaan, ja imeä sen hedelmälihan, mutta suupielet ärtyi tosi pahasti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:05 Peppari kirjoitti:
Kiwi on siitäkin hyvä hedelmä että se sopii vaikka kinkun kanssa voileivän päälle.
Kiwi on kyllä lintu, kiiwi on hedelmä.. Eli kiwi sopii kinkun sijaan voikkarin päälle.. luulisin. :D (oli pakko saivarrella, sori..)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:35 Cartel kirjoitti:
Samalla tapaa kuin ap:kin. Sittten lusikoin sen suuhun, puren ja nielen. Jumapliuta, mikä kysymys. Mitähän tällon tarkoitus selvittää... =) :laugh: :o
no mä esimerkiksi en syö noin.
ja ap:n kysymyksen tarkotus ilmeisesti oli kysellä että miten muut syö,onko siihen muuta tapaa koska saa siitä kuoresta allergisia oireita.
 

Similar threads

T
Viestiä
0
Luettu
365
Aihe vapaa
Tyttö 16v
T

Yhteistyössä