P
pipisormi
Vieras
Mä halkasen keskeltä ja kuoputan lusikalla. Iho vain ei kestä sitä kuorta ja kädet kutiaa ja polttaa. Kiiwi olis niin terveellistä vatsan toiminnalle ja siinähän on kaikki maholliset vitamiinit. Eikä viittis käsineet kädessä syödä. Siis sellasilla plastiikkikäsineillä. Kiiwi ei aiheuta mitään reaktiota, mutta se kuori kyllä.