Miten tää seksihuijauksen uhriksi joutunut luuli että muna on pillussa oikeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lxöfäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vastasin jo tuohon toiseen, mutta laitetaan sama tähänkin. Anteeks, mutta mä en voi olla ajattelematta että kuinka tyhmä (ja rahan ahne) voi nainen olla... Eihän tuollaiseen voi kukaan täysjärkinen oikeasti haksahtaa, sit oisin ehkä uskonut jos hänet ois jonnekin edes muualme kutsuttu siihen seksikohtauksen harjoitteluun, mutta että suostuu olevinaan sellaiseen kotonaan, ei hyvää päivää. Ja sitten vielä kehtaa johonkin lehteen mennä ulisemaan. :D

:D ja täähän johtuu vaan ja ainoastaan nuorten nykyisestä julkisuudenhalusta... hinnalla millä hyvänsä :D Voi jestas.... miten se menee se sanonta? Mikä sai olla, mutta ei tyhymä?

[QUOTE="vieras";25783122]:D ja täähän johtuu vaan ja ainoastaan nuorten nykyisestä julkisuudenhalusta... hinnalla millä hyvänsä :D Voi jestas.... miten se menee se sanonta? Mikä sai olla, mutta ei tyhymä?[/QUOTE]

hullu saa olla muttei tyhmä. :D

Niin siis tuossahan ainoa katumisen syy oli, että kun rahoja ei tullutkaan. Vieraan kanssa voi kyllä panna. En tiedä minkä rikoksen tuntomerkit täyttyisivät tuossa. Ei kai panemaan huijaaminen mikään rikos ole ennenkään ollut.

Ja näköjään ei olekaan tietysti rikosta.

"Ei rikosta

Poliisin mukaan seksihuijausjutun rikostutkinta on kuivumassa kasaan.- Emme ole löytäneet rikosta, johon mies olisi syyllistynyt, vahvistaa rikoskomisario Rauli Salonen Länsi-Uudenmaan poliisista.

Poliisi on keskustellut asiasta myös syyttäjän kanssaSalonen sanoo ymmärtävänsä hyvin, että nainen kokee tulleensa huijatuksi ja hyväksikäytetyksi.

- Tilanne vain on se, että aikuinen nainen on suostunut vapaaehtoisesti seksiin. Häntä ei ole uhattu eikä tapaukseen liity väkivaltaa tai pakottamista, vaan naiselle on annettu lupaus jostakin.

- Tekoa voidaan moittia moraalisesti, mutta se ei ole rikosoikeudellisesti rangaistava, Salonen sanoo.

Poliisi lopettaakin nyt jutun tutkimukset eikä juttua lähetetä syyttäjälle syyteharkintaan.Tiinan on vaikea ymmärtää, että mies selviää ilman rangaistusta.

- Koko juttu oli tehty hyvin suunnitelmallisesti. Kaikki oli keksittyä. Ei ollut mitään elokuvaa ja mies esiintyi naisena, Tiina sanoo."

Varmasti seksikohtauksia harjoitellaan, mutta tuskin ihan noin kuitenkaan "loppuun asti"

Ei ole ees hyväuskoinen, vaan ihan tyhmä 20v teini

Ja tuskin seksikohtaus olis se ainoa juttu mitä ekana harjoiteltaisiin näyttelijän omassa kodissa vielä, tapaamatta ensin ketään muita ihmisiä taikka ilman mitään sopimusta

Otsikko kuulostaa ihan siltä, että jotakuta olisi huijattu vallan päinvastoin. "Siis mä kyllä luulin, että se pani mua, mutta mua sit huijattiinkin, eikä se muna ollutkaan mun pi**ussa"

Yhteistyössä