N
nyyhkis
Vieras
Tuttipullotta nukkumaan opetellaan, iltarutiinit on rauhalliset ja hyvänmieliset, ja on mennyt nyt loppuviikosta asti melko suosiolla tyttö unille pullotta, tuttiakaan ei enää syö. Mut äsken tuli sit protestit, meni 15 min nukahtaa, ei kamalasti itkenyt mut huusi vihaisesti ja "itkahteli" kyllä, oli sit hetken hiljaa, ja sama uusiksi... Musta tuntuu NIIN pahalta!!!!! Nukahti kyllä äsken, eikä mitenkään itkenyt itseään uneen, ihan rauhallisena mut mä olisin vaan halunnut mennä sinne ottamaan pienen syliin ja että se tietää että mä en jätä sitä ja olen ihan lähellä
Tassuttelua koitettiin tutin jätön kanssa, ja tyttö vihaa sitä, työntää käden pois ja raivostuu entisestään, joten en uskaltanut mennä sinne enää sen jälkeen kun pari kertaa laitoin lapsen makuulle kun nousi istumaan ja sanoin lempeästi "hyvää yötä" ja silitin masua pari kertaa, jätin ovenkin hieman raolleen ettei olisi ihan täysin pimeetä..... Kun menin sulkemaan ovea ja tyttö vielä viimeisiä "vikisi", hyssytin kyllä hiljaa että tiesi että olen paikalla, teinhän oikein?? Parhaani tein mut miksi tämä tuntuu näin kamalan pahalta, mä niin pelkään että pieni saa jonkun trauman että mä jättäisin sen
((