Miten tähän nyt pitäisi suhtautua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysy mieheltä miksi nainen pyytää sitä ulos. Itsellä valitettavan samanlainen tilanne, miehen nuorempi naispuolinen työkaveri viestittelee 'känniviestejä' miehelleni. Olen suoraan kysynyt asiasta ja mies sanoo että se on sellainen ihan seko tyyppi. Tämä työkaveri tietää että mies on naimisissa ja lapsia, vaimo raskaana tällä hetkellä. Kysyin laittaako muillekin (miesvaltaisen) työpaikan perheelliselle miehille tollasia, ei oikein osannut vastata siihen. Sanoin että olen loukattu asiasta ja haluan että viestittely loppuu tähän. Mies oli pahoillaan ja nolo, lupasi sanoa työkaverilleen ettei enää viestittele tällaisia 'harmittomia' juttuja.

Nosta kissa pöydälle, epätietoisuus on pahinta.

Huh, kaikenlaisia tyokavereita sita nakojaan on. Toivottavasti miehella vaan munaa sanoa suorat sanat, esim. "Kiitos ei, mutta vietan paivan mielummin perheeni kanssa."

Alkuperäinen kirjoittaja plaaplaaplaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hapatin:
ja mies sanoo että se on sellainen ihan seko tyyppi.

niinhän sitä aina sanotaan. mut hyvä jos sä oot tyytyväinen tuohon.

Sellaiset sekot tyypithän just saa perheellisen miehen pään pyörälle villeydellään ja vapaudellaan. Ne sekot tytöt on just pahimpia! :D

Nimim. itsekin sellainen ja varatut miehet tykkää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies heräs... en ruvennu sille mitään puhumaan tästä. Sanoin vaan viestin tulleen. Siinä luki: Miten olis loiventavat? okei... mitähän siitä pitäis ajatella. Ei oo kyllä mies lähdössä mihinkään jatkamaan ryyppäystä...

Minkälainen nainen pyytää terassille perheellistä miestä? Varsinkin kun tietää että on jo edellisenä päivänä ollut ryypiskelemässä. Ei ole edes mikään läheinen ystävä eivätkä ole mun tietääkseni olleet tekemisissä muuten kuin töissä.

No mun mielestä toi kyllä kuulostaa siltä, että ainakin se nainen on miehestäs kiinnostunu.. se on mun näkemys.. Mutta se on sitten eri asia, että onko viime yönä mitään tapahtunu jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Uniriepu:
Mies heräs... en ruvennu sille mitään puhumaan tästä. Sanoin vaan viestin tulleen. Siinä luki: Miten olis loiventavat? okei... mitähän siitä pitäis ajatella. Ei oo kyllä mies lähdössä mihinkään jatkamaan ryyppäystä...

Minkälainen nainen pyytää terassille perheellistä miestä? Varsinkin kun tietää että on jo edellisenä päivänä ollut ryypiskelemässä. Ei ole edes mikään läheinen ystävä eivätkä ole mun tietääkseni olleet tekemisissä muuten kuin töissä.

No mun mielestä toi kyllä kuulostaa siltä, että ainakin se nainen on miehestäs kiinnostunu.. se on mun näkemys.. Mutta se on sitten eri asia, että onko viime yönä mitään tapahtunu jne..

Niinpä... :(

no joo. oma kultani oli yötä minun naispuolisella luokkakaverilla minun luokkani bileiden jälkeen kun itse olin vaihdossa italiassa. ja siel oli toinenkin nainen josta myöhemmin tuli kämppikseni. enkä kyllä koskaan epäillyt hänen pettäneen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt se akka sit vielä soitti!!! AAARRGHHH!!!!

Mitä asiaa sillä oli? vastasiko miehesi

Vastasi. Nainen yritti houkutella vieläkin terassille. Mies sanoi ettei aio lähteä. Sen jälkeen soitti vielä joku miespuolinen työkaveri ja yritti hänkin houkutella lähtemään samaan porukkaan ... En kyllä nyt kuitenkaan usko että mitään olis tapahtunu. Naikkonen taitaa kyllä "metsästää" miestäni :(

no ohhoh, yleensä täällä vannotaan sen nimeen ettei toisen luuriin saa koskea! :o
vaikka ei siinä, oon omallekki ukolle sanonu et saa tehä melkein mitä lystää, mut auta armias jos mä alan epäileen jotain niin todellakin tutkin luurit yms. jos en muuta kautta saa asioita tietooni.

Alkuperäinen kirjoittaja plaaplaaplaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hapatin:
ja mies sanoo että se on sellainen ihan seko tyyppi.

niinhän sitä aina sanotaan. mut hyvä jos sä oot tyytyväinen tuohon.

En suinkaan sanonut että olen tyytyväinen tuohon, todellakaan. Seko tai ei, mies on itsekin hänelle viestitellyt joten turha vakuutella että syy on pelkästään työkaverissa ja hänen viestittelyssään. Sanoin suoraan, että MIEHENI on syytä tuollaiset viestit lopettaa.

Toisaalta kun on kyse villistä sinkkunaisesta ja darrapäivästä niin voi olla että on ihan turhaa epäillä mitään syvällisempää. Jos asia vaivaa nyt kysy äijältä suoraan. Ja jos jotain sutinaa on sen kyllä huomaa ennemmin tai myöhemmin.

ja voin veikata että muija on siellä jotain yritellytkin.
Tekisin äijälle selväksi, että tämän sortin "työsuhteita" en siedä jatkossa.
Ja muijalle laittaisin viestin, että "etsi itsellesi ihan oma mies".

Eli jos porukalla on ollut hauska ilta ja jatkot, niin sille yhdelle kotiinsa lähteneelle ei kande soitella perään, että tuletko jatkamaan, koska on heti vamppi ja avionrikkoja ja huorin tekijä? Jaaaaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli jos porukalla on ollut hauska ilta ja jatkot, niin sille yhdelle kotiinsa lähteneelle ei kande soitella perään, että tuletko jatkamaan, koska on heti vamppi ja avionrikkoja ja huorin tekijä? Jaaaaa.

Juuri näin.

Yhteistyössä