Miten taivutella mies naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surusirppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Miksi pitäisi?! :o

No koska rakastamme toisiamme, meillä on yhteinen perhe ja olen aina halunnut naimisiin.

Mä en oikeastaan ymmärrä, että jos asiat on noin, niin miksi et sä aikaisemmin ole ruvennut peräämään sen naimisiinmenon perään? Mustakaan ei nyt tunnu että enää olis mitään järkeä mennä naimisiin kun kerran olette sitoutuneina eläneet tähänkin asti. Olis kai se kuitenkin kannattanut heti ekoina vuosina sanoa, että nyt joko sitoudutaan menemällä naimisiin tai sitten erotaan ja perustetaan perheet jonkun muun kanssa.

:hug:
Et tiedäkään, mulla oli ihan samanlainen ongelma! Joskin lapsiluku on hieman pienempi, kun meille näitä ehti siunaantua vasta kaksi. Ei mua nyt se naimisiinmeno niinkään, mutta juuri tuo lause että "en halua sitoutua"! :kieh: Siis wtf??? Mitähän nämä lapset sitten ovat??

No, lyhyestä virsi kaunis... Me emme ole miehen kanssa enää yhdessä (vaikkei se nyt kyllä varsinaisesti tuosta naimisiinmenojutusta johtunut). Tiedän vaan tunteen ja toivotan hirveästi voimia!! =)

Joo ei sitä kiinnosta kuulemma tuo maistraatti hommakaan.
Ei vain halua sitoutua ja piste. Asiasta on kuulemma turha enää vängätä.:o

Täällä nyt istun kyyneleet silmissä. Ilmeisesti pitää miestä vaihtaa että saan haaveeni toteutettua..

Ja anteeks... mä en nyt vaan ymmärrä? Mikä se sun haave sitten on? Mennä vaan naimisiin välittämättä siitä millainen mies, millainen perhe, millainen koti? Vai mennä naimisiin nimenomaan SUN miehen kanssa siksi että häntä rakastat ja häneen tahdot sitoutua. Sun ainoa haave on vaan olla naimisissa? Jos se tosiaan on niin, niin vaihda toki miestä. Mä ymmärrän sikäli, että mä en mitenkään suostuis olemaan yhdessä ilman että ollaan naimisissa, mutta kyllä mä myös olen ilmoittanut aina seurusteluvaiheessa, että jos mun kanssa on meininkin olla, niin sitten on mentävä myös naimisiin. Jos mies on sanonut, ettei aio mennä, niin sitten heipparallaa vaan ennen kuin ehtii sen kummemmin sitoutumaan ja rakastumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Joo ei sitä kiinnosta kuulemma tuo maistraatti hommakaan.
Ei vain halua sitoutua ja piste. Asiasta on kuulemma turha enää vängätä.:o

Täällä nyt istun kyyneleet silmissä. Ilmeisesti pitää miestä vaihtaa että saan haaveeni toteutettua..

Ja anteeks... mä en nyt vaan ymmärrä? Mikä se sun haave sitten on? Mennä vaan naimisiin välittämättä siitä millainen mies, millainen perhe, millainen koti? Vai mennä naimisiin nimenomaan SUN miehen kanssa siksi että häntä rakastat ja häneen tahdot sitoutua. Sun ainoa haave on vaan olla naimisissa? Jos se tosiaan on niin, niin vaihda toki miestä. Mä ymmärrän sikäli, että mä en mitenkään suostuis olemaan yhdessä ilman että ollaan naimisissa, mutta kyllä mä myös olen ilmoittanut aina seurusteluvaiheessa, että jos mun kanssa on meininkin olla, niin sitten on mentävä myös naimisiin. Jos mies on sanonut, ettei aio mennä, niin sitten heipparallaa vaan ennen kuin ehtii sen kummemmin sitoutumaan ja rakastumaan.

Siis mun haave on mennä naimisiin mieheni kanssa. Mutta jos tuo ei minua halua elämäänsä pysyvästi, niin mikä toisaalta estääkään etsimästä toista suhdetta..:(
Ja naimisiin meno lykkääntyi aina jonkun asian takia vuosien saatossa ja nyt kun nostin sen taas esiin pitkän ajan päästä tuli ensimmäisen kerran täystyrmäys.:(

Meillä oli tänään aivan järjetön riita taas asiasta. Ei tuo suostu sitoutumaan ei sitten millään.
Itkettää niin että..

Voimia! :hug:
Mies on nyt näin päättänyt ja ilmeisesti pää ei ole käännettävissä vaikka asia olisi sulle kuinka tärkeä! Anna nyt itsellesi vähän aikaa miettiä kuinka reagoit. Jos tämä on todella sulle niin tärkeää että vaikka eroat miehestä, niin sitten se on! Pääasia on se ettet kadu huonoa päätöstä lopun elämääsi. Olisi se päätös sitten suuntaan tai toiseen! =)

Kysymys on tietenkin miehen halusta säilyttää "vapautensa". Vaikka vapaus tässä tapauksessa onkin tietysti näennäistä, mies kokee asian niin, että hän joutuisi ansaan mennessään naimisiin ja vapaus olisi menetetty. Kaikesta päätellen mies on kuitenkin sitoutunut sinuun ja lapsiinne. Eli vielä rautalangasta: Jos saisit vastahakoisen miehen suostuteltua naimisiin, hän saattaisi ahdistua suuresti menettäessään vapautensa.

Ollaan oltu 12v yhessä ja jo ajat sitten sovittiin hääpäivä...no se tuli ja meni ja eikun uutta perään. Sekin meni. Jossain vaiheessa mua alkoi pännimään koko touhu ja lopetin kyselyn kun mies ei koskaan ottanu asiaa puheeksi. Nyt kuitenkin lopilta ollaan päästy yhteisymmärrykseen asiassa eli mä en halua kirkkohäitä(mies haluais), mä haluaisin maistraatissa(mies ei) ja molemmat halutaan kotona! Meillä on sit kotihäät 12.12 ja niitä kovasti tässä suunnittelen. Porukkaa tulee 15hlöä ja ihan pikkukemut vaan on. Ehdota kotivihkimistä miehellesi.

Yhteistyössä